Blairg

Discussion in 'The Bar' started by Oderus, Oct 19, 2012.

  1. Oderus

    Oderus Going to hell VIP

    Reputations:
    1,578
    Joined:
    Aug 21, 2012
    Messages:
    55,762
    Likes Received:
    3,844
    Was that fake as hell and corny as fuck?
     
  2. scrambler

    scrambler Well-Known Member 2010 OG

    Reputations:
    93,011
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    220,385
    Likes Received:
    50,473
    sure
     
  3. Oderus

    Oderus Going to hell VIP

    Reputations:
    1,578
    Joined:
    Aug 21, 2012
    Messages:
    55,762
    Likes Received:
    3,844
    that's what I thought
     
  4. gilaet

    gilaet King Of Town Staff Member

    Reputations:
    87,728
    Joined:
    Aug 23, 2010
    Messages:
    106,556
    Likes Received:
    44,247
    Another fuckin thread...

    Hello?


    I'm seriously gonna fuckin smash my computer!

    [​IMG]
     
  5. Oderus

    Oderus Going to hell VIP

    Reputations:
    1,578
    Joined:
    Aug 21, 2012
    Messages:
    55,762
    Likes Received:
    3,844
    :jj:
     
  6. Ryan Lever

    Ryan Lever Well-Known Member

    Reputations:
    -134
    Joined:
    Sep 8, 2012
    Messages:
    8,120
    Likes Received:
    407
    :pray:
     
  7. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    39,479
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    39,136
    Likes Received:
    22,761
    was what?
     
  8. BearShit

    BearShit Yung Boul

    Reputations:
    5,385
    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    42,656
    Likes Received:
    6,074
    Where is BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG???????

    Anyone know? I tried calling him he wouldn't pick up.
     
  9. Ryan Lever

    Ryan Lever Well-Known Member

    Reputations:
    -134
    Joined:
    Sep 8, 2012
    Messages:
    8,120
    Likes Received:
    407
    He called me a few times then stopped lol
     
  10. BearShit

    BearShit Yung Boul

    Reputations:
    5,385
    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    42,656
    Likes Received:
    6,074
    What does he say when he calls?
     
  11. Ryan Lever

    Ryan Lever Well-Known Member

    Reputations:
    -134
    Joined:
    Sep 8, 2012
    Messages:
    8,120
    Likes Received:
    407
    He plays music lol he talked a few times though.
     
  12. BearShit

    BearShit Yung Boul

    Reputations:
    5,385
    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    42,656
    Likes Received:
    6,074
    LMAO wtf crazy furry Canadian
     
  13. Shivvy

    Shivvy VIP Extreme Gold

    Reputations:
    309,293
    Joined:
    May 23, 2011
    Messages:
    164,184
    Likes Received:
    97,408
    Good job, Oderus