Bowl games have been awesome today.

Discussion in 'The Bar' started by stripes, Jan 2, 2012.

  1. stripes

    stripes Active Member Banned User

    Reputations:
    76
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    24,560
    Likes Received:
    17
    it started with nebraska not knowing how to lick the cocks
     
  2. Gwarn1

    Gwarn1 Worlds poorest sugar daddy VIP

    Reputations:
    102,768
    Joined:
    Dec 18, 2011
    Messages:
    68,879
    Likes Received:
    17,056
    Let's see what mars Blackmon thinks
    [​IMG]
     
  3. Splash

    Splash Huge Member VIP

    Reputations:
    62,684
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    43,369
    Likes Received:
    4,601
    This one is living up to the hype
     
  4. SIPAWITZ

    SIPAWITZ Bialy Whore Banned User

    Reputations:
    -4,114
    Joined:
    Nov 13, 2010
    Messages:
    41,770
    Likes Received:
    1,481
    No shit!
     
  5. stripes

    stripes Active Member Banned User

    Reputations:
    76
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    24,560
    Likes Received:
    17
    watched the cocks beat nebraska, ga. lose in triple o/t to mich st, wisc lose to oregan nike idiots, hate that team & now this stanford/ok st game....good day of college ball.
     
  6. SIPAWITZ

    SIPAWITZ Bialy Whore Banned User

    Reputations:
    -4,114
    Joined:
    Nov 13, 2010
    Messages:
    41,770
    Likes Received:
    1,481
    I gotta say luck is the best college QB I have seen since elway
     
  7. Bye You!

    Bye You! The n word guy Gold

    Reputations:
    339,535
    Joined:
    Sep 3, 2010
    Messages:
    79,567
    Likes Received:
    41,529
    every one i have watched has been stellar! but stanford better win this one - i got $5 riding on it!
     
  8. SIPAWITZ

    SIPAWITZ Bialy Whore Banned User

    Reputations:
    -4,114
    Joined:
    Nov 13, 2010
    Messages:
    41,770
    Likes Received:
    1,481
    If I was oak st I would have let them score with 1:48 left
     
  9. stripes

    stripes Active Member Banned User

    Reputations:
    76
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    24,560
    Likes Received:
    17
    omfg, that poor bastard
     
  10. Bye You!

    Bye You! The n word guy Gold

    Reputations:
    339,535
    Joined:
    Sep 3, 2010
    Messages:
    79,567
    Likes Received:
    41,529
    wtf stanford????
     
  11. SIPAWITZ

    SIPAWITZ Bialy Whore Banned User

    Reputations:
    -4,114
    Joined:
    Nov 13, 2010
    Messages:
    41,770
    Likes Received:
    1,481
    Omg...lol
     
  12. Billy Brown

    Billy Brown Thinking big VIP

    Reputations:
    68,836
    Joined:
    Dec 15, 2011
    Messages:
    37,722
    Likes Received:
    5,257
    MSU - vs - Georgia was awesome. 3 overtimes. :cheer:
     
  13. stripes

    stripes Active Member Banned User

    Reputations:
    76
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    24,560
    Likes Received:
    17
    luck is gonna punch him in the face
     
  14. Bye You!

    Bye You! The n word guy Gold

    Reputations:
    339,535
    Joined:
    Sep 3, 2010
    Messages:
    79,567
    Likes Received:
    41,529
    very exciting :cheer:
     
  15. Bye You!

    Bye You! The n word guy Gold

    Reputations:
    339,535
    Joined:
    Sep 3, 2010
    Messages:
    79,567
    Likes Received:
    41,529
    :lol:

    did you see the expression on his face?
     
  16. Gwarn1

    Gwarn1 Worlds poorest sugar daddy VIP

    Reputations:
    102,768
    Joined:
    Dec 18, 2011
    Messages:
    68,879
    Likes Received:
    17,056
    Easy with the big bets Johnny Gorman
     
  17. SIPAWITZ

    SIPAWITZ Bialy Whore Banned User

    Reputations:
    -4,114
    Joined:
    Nov 13, 2010
    Messages:
    41,770
    Likes Received:
    1,481
    Come on Stanford!
     
  18. stripes

    stripes Active Member Banned User

    Reputations:
    76
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    24,560
    Likes Received:
    17
    the best plays were the flea flicker spurrier called for the cocks, even tho it didn't work, love that play tho & play of the day was the hail mary to jeffery to end the half & put the cocks up for good against nebraska, a def. game changer.
     
  19. stripes

    stripes Active Member Banned User

    Reputations:
    76
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    24,560
    Likes Received:
    17
    i know, he had to walk away & get to the far side of the bench
     
  20. SIPAWITZ

    SIPAWITZ Bialy Whore Banned User

    Reputations:
    -4,114
    Joined:
    Nov 13, 2010
    Messages:
    41,770
    Likes Received:
    1,481
    Shit