Breaking...Brian Williams Suspended 6 months Without Pay

Discussion in 'The Bar' started by VAsiCkBoy, Feb 10, 2015.

  1. VAsiCkBoy

    VAsiCkBoy Well-Known Member

    Reputations:
    138
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    10,125
    Likes Received:
    1,147
  2. LonghornJ

    LonghornJ VIP Extreme Gold

    Reputations:
    78,454
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    40,548
    Likes Received:
    36,878
    Well at least we can still watch his daughter get her asshole eaten on TV...
     
  3. Splash

    Splash Huge Member VIP

    Reputations:
    150
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    43,408
    Likes Received:
    4,638
    For exaggerating stuff? Everyone here should be given the chair.
     
  4. zhukov

    zhukov Time Traveler VIP

    Reputations:
    32,675
    Joined:
    Feb 6, 2011
    Messages:
    34,825
    Likes Received:
    17,163
    when you are the voice of truth...
     
  5. Cheri

    Cheri Skunk VIP

    Reputations:
    21,054
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    28,964
    Likes Received:
    15,747
    :jj: Dummy
     
    Dirty South likes this.
  6. Dirty South

    Dirty South Large Member

    Reputations:
    9
    Joined:
    Jul 16, 2012
    Messages:
    24,627
    Likes Received:
    25,058
    He will never read the news for NBC again, IMO.

    More shit will be uncovered.
     
    The Snork and DarkFriday like this.
  7. DarkFriday

    DarkFriday Fired as a MOD...Twice. Gold

    Reputations:
    205,479
    Joined:
    Jul 6, 2011
    Messages:
    199,226
    Likes Received:
    130,952
    Good.
    Fuck him and his hubris.
    Next up, Rachel Maddows, please :pray:
     
  8. jonpow

    jonpow Tennessee Jed VIP

    Reputations:
    78
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    35,857
    Likes Received:
    6,364
    Guy will never bounce back from this. No credibility. Will be on Howard News within a year
     
    wigtropolis and DarkFriday like this.
  9. NipplesAndToes23

    NipplesAndToes23 Assistant to the Vice POTY VIP

    Reputations:
    36,118
    Joined:
    Oct 13, 2010
    Messages:
    32,546
    Likes Received:
    21,406

    Link plz, nigga.
     
  10. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter

    Reputations:
    16,826
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,897
    Likes Received:
    42,217
    This. Rachel Maddow's JP's idol.:jj::facepalm:
     
  11. DarkFriday

    DarkFriday Fired as a MOD...Twice. Gold

    Reputations:
    205,479
    Joined:
    Jul 6, 2011
    Messages:
    199,226
    Likes Received:
    130,952
    Ur drawn to her like a retarded month to a flame o_O @Just Peachy
     
    Psyche and Just Peachy like this.
  12. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    21,460
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    36,881
    Likes Received:
    18,541
    I agree that there's no coming back from this.

    Reminds me of Dan Rather. CBS news at the time said, "there is no future role for Rather."
     
  13. LonghornJ

    LonghornJ VIP Extreme Gold

    Reputations:
    78,454
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    40,548
    Likes Received:
    36,878
    [​IMG]
     
    Psyche likes this.
  14. Phan Neepack

    Phan Neepack Well-Known Member

    Reputations:
    0
    Joined:
    Aug 24, 2013
    Messages:
    10,107
    Likes Received:
    3,873
    Ouch... 6 months??... He's DONE.
     
  15. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    21,460
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    36,881
    Likes Received:
    18,541
    Lester Holt just fist bumped his doorman.
     
    GoshGeeGolly, GLguygardner and jonpow like this.
  16. Chief

    Chief I'm all sixes & sevens & nines Staff Member

    Reputations:
    30,639
    Joined:
    Sep 19, 2010
    Messages:
    47,870
    Likes Received:
    21,792
    Schmoopy's head would explode. :c
     
    DarkFriday and BaddFunn like this.
  17. Gwarn1

    Gwarn1 Single VIP

    Reputations:
    19,637
    Joined:
    Dec 18, 2011
    Messages:
    73,285
    Likes Received:
    22,477
    Theyre giving his spot to Savanah Guthrie. I may vomit
     
  18. Rod-Stroker

    Rod-Stroker I'm gonna rock ya till it strikes the hour Gold

    Reputations:
    19,097
    Joined:
    Jan 26, 2012
    Messages:
    11,643
    Likes Received:
    9,937
    Lester Holt is a dweeb
     
  19. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter

    Reputations:
    16,826
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,897
    Likes Received:
    42,217
    :fail:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:lol:
     
    DarkFriday likes this.
  20. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    21,460
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    36,881
    Likes Received:
    18,541
    Yep. If they fired him now there'd be some backlash and ratings would suffer. Give viewers 6 months to get used to life without Williams and then announce "there is no future role for Williams".