Damn you Chriza!!! part II

Discussion in 'The Bar' started by Shine, Aug 1, 2012.

  1. Shine

    Shine 2012 rookie of the year VIP

    Reputations:
    25
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    26,036
    Likes Received:
    0
    where was your pizza from today?


    I just ordered a 14" chicago style pizza and im home alone :pig:

    :dance:
     
  2. BearShit

    BearShit BearShit + Tom Hardy = BFF

    Reputations:
    110,502
    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    41,060
    Likes Received:
    5,159
    first :cheer:
     
  3. Mark Mayonnaise

    Mark Mayonnaise You look like a tree! VIP

    Reputations:
    315,305
    Joined:
    Sep 8, 2010
    Messages:
    177,063
    Likes Received:
    59,105
    It was really shitty so I only had 3 pieces
     
  4. Vyb

    Vyb serial chiller Gold

    Reputations:
    7,050
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    43,535
    Likes Received:
    1,302
    Too much crust :grad:
     
  5. gilaet

    gilaet Xanax Service Dog Staff Member

    Reputations:
    242,712
    Joined:
    Aug 23, 2010
    Messages:
    88,547
    Likes Received:
    21,512
    It was no Hawaiian pizza.
     
  6. DrSublux

    DrSublux Who am dis VIP

    Reputations:
    61,183
    Joined:
    Sep 20, 2010
    Messages:
    23,167
    Likes Received:
    10,559
    stick your dick in it first shine. The pizza and not Emily
     
  7. Shine

    Shine 2012 rookie of the year VIP

    Reputations:
    25
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    26,036
    Likes Received:
    0
    where was it from :pizza:
     
  8. JJR

    JJR New Member

    Reputations:
    -3
    Joined:
    Jul 9, 2012
    Messages:
    7,081
    Likes Received:
    0
    Stop the fucking presses. Pump the breaks, y'all... Shine is home? Alone?? Say it ain't so!?!?
     
  9. Mark Mayonnaise

    Mark Mayonnaise You look like a tree! VIP

    Reputations:
    315,305
    Joined:
    Sep 8, 2010
    Messages:
    177,063
    Likes Received:
    59,105
    I dunno, it was in a box with dry ice and we had to bake it

    It tasted like shit and cum
     
  10. Shine

    Shine 2012 rookie of the year VIP

    Reputations:
    25
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    26,036
    Likes Received:
    0
    :lol: still gets the paper
     
  11. BearShit

    BearShit BearShit + Tom Hardy = BFF

    Reputations:
    110,502
    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    41,060
    Likes Received:
    5,159
    Pizza snob :grad:
     
  12. face palm

    face palm Well-Known Member

    Reputations:
    63,067
    Joined:
    May 4, 2012
    Messages:
    30,644
    Likes Received:
    8,698
    i have no idea what shit and cum taste like
     
  13. Vyb

    Vyb serial chiller Gold

    Reputations:
    7,050
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    43,535
    Likes Received:
    1,302
    Lunch with big tits chick and now cramming his gullet with pizza. :no:

    It doesn't have to be celebration when the wife and kids leave.
     
  14. Shine

    Shine 2012 rookie of the year VIP

    Reputations:
    25
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    26,036
    Likes Received:
    0
    you gotta get that pizza fresh. headed out to get it now :dancin:
     
  15. Shine

    Shine 2012 rookie of the year VIP

    Reputations:
    25
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    26,036
    Likes Received:
    0
    lies^^^^ you know it
     
  16. BearShit

    BearShit BearShit + Tom Hardy = BFF

    Reputations:
    110,502
    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    41,060
    Likes Received:
    5,159
    be careful out there its a dangerous world
     
  17. Shine

    Shine 2012 rookie of the year VIP

    Reputations:
    25
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    26,036
    Likes Received:
    0
    WHAT :scared:
     
  18. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter

    Reputations:
    216,454
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    211,015
    Likes Received:
    33,726
    :bs:
     
  19. HaroldJackson

    HaroldJackson Well-Known Member

    Reputations:
    3,270
    Joined:
    Aug 27, 2010
    Messages:
    5,282
    Likes Received:
    565
    hey bro, I thought you catch all the shine mentions?
    I gave you one on purpose, and i thingk you were even in that theread, but you missed it.
     
  20. Shine

    Shine 2012 rookie of the year VIP

    Reputations:
    25
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    26,036
    Likes Received:
    0
    :coffee: I don't acknowledge all mentions




    Fuck my pizza is good :dancin: