Don't any of you fuck nuts mess with me tonight.

Discussion in 'The Bar' started by Dlist, Jul 4, 2012.

  1. Dlist

    Dlist Well-Known Member VIP

    Reputations:
    0
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    28,614
    Likes Received:
    37,749
    I've had a shitty day, a shitty week. May get laid off...so all of you fuck nuts neg reppers can bite my fucking lily white ass.
     
  2. wetback

    wetback #1 Asshole VIP

    Reputations:
    0
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    42,955
    Likes Received:
    4,456
  3. Acid

    Acid Shat Dead

    Reputations:
    0
    Joined:
    Sep 20, 2010
    Messages:
    8,577
    Likes Received:
    13
    negged for whining.
     
  4. DrivenByDemons

    DrivenByDemons Spinoff Jesus Staff Member

    Reputations:
    1,533
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    70,917
    Likes Received:
    43,208
    where you work?
     
  5. Motoflou

    Motoflou New Member

    Reputations:
    0
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    3,014
    Likes Received:
    0
    what the....

    this isn't the Stern forum!
     
  6. Dlist

    Dlist Well-Known Member VIP

    Reputations:
    0
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    28,614
    Likes Received:
    37,749
    At a shitty fucking company, that is the Dlist of semiconductors. Hate it, hate my boss, hate everything about it. Thx for asking.
     
  7. BearShit

    BearShit BearShit + Tom Hardy = BFF

    Reputations:
    1,167
    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    41,565
    Likes Received:
    5,341
  8. Porn Stache

    Porn Stache Active Member

    Reputations:
    0
    Joined:
    Sep 14, 2010
    Messages:
    12,582
    Likes Received:
    0
    Someone is clearly off their meds.

    Negged up the ass, Scoopy lover.
     
  9. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter Gold

    Reputations:
    9,664
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    214,286
    Likes Received:
    39,242
    [​IMG]
     
  10. RH Goatcabin

    RH Goatcabin Notable Member VIP

    Reputations:
    9,772
    Joined:
    Oct 25, 2010
    Messages:
    89,241
    Likes Received:
    27,877
  11. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter Gold

    Reputations:
    9,664
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    214,286
    Likes Received:
    39,242
    :jj:
     
  12. Dlist

    Dlist Well-Known Member VIP

    Reputations:
    0
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    28,614
    Likes Received:
    37,749
    Meds are fine, thank you.
     
  13. BearShit

    BearShit BearShit + Tom Hardy = BFF

    Reputations:
    1,167
    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    41,565
    Likes Received:
    5,341
    what the hell man
     
  14. PI Nate

    PI Nate Disenfranchised since 1984... Gold

    Reputations:
    44,911
    Joined:
    Mar 4, 2011
    Messages:
    58,651
    Likes Received:
    69,340
  15. RH Goatcabin

    RH Goatcabin Notable Member VIP

    Reputations:
    9,772
    Joined:
    Oct 25, 2010
    Messages:
    89,241
    Likes Received:
    27,877
    :up:
     
  16. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter Gold

    Reputations:
    9,664
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    214,286
    Likes Received:
    39,242
    He's 50 years old and he thinks he's The Emperor from Star Wars. :lol:
     
  17. Dlist

    Dlist Well-Known Member VIP

    Reputations:
    0
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    28,614
    Likes Received:
    37,749
    you are a douche bag
     
  18. Mack

    Mack Well-Known Member VIP

    Reputations:
    10,774
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    77,113
    Likes Received:
    28,467
    show us your tits
     
  19. BearShit

    BearShit BearShit + Tom Hardy = BFF

    Reputations:
    1,167
    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    41,565
    Likes Received:
    5,341
    :giggle:
     
  20. jackie the jerk

    jackie the jerk Not Mexican VIP

    Reputations:
    162
    Joined:
    Aug 20, 2010
    Messages:
    16,502
    Likes Received:
    178
    Oh yeah, well I'll show you, I'm gonna poz rep ya cuz your looking to get negged, that will show you.


    (ok not really)