Face-plant on a closed trail a couple weeks ago.

Discussion in 'The Bar' started by BaddFunn, Jan 19, 2014.

  1. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    27,783
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    37,553
    Likes Received:
    19,682
    :mrpeanut:
    [video=youtube;sJ5RToBrdzw]https://www.youtube.com/watch?v=sJ5RToBrdzw[/video]
    You can see the outline of my helmet and the GoPro in the snow when I resurface :lol:
     
  2. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    27,783
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    37,553
    Likes Received:
    19,682
    hey what the hell? :mad:
     
  3. Tuesday

    Tuesday VIP Extreme Gold

    Reputations:
    13,472
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    27,632
    Likes Received:
    15,892
    Let's get it together, bro. :mad:
     
  4. NipplesAndToes23

    NipplesAndToes23 Not TBTE Material VIP

    Reputations:
    39,342
    Joined:
    Oct 13, 2010
    Messages:
    34,457
    Likes Received:
    23,109
    :fail: :dj:
     
  5. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    27,783
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    37,553
    Likes Received:
    19,682
    fixed :yes:
     
  6. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    27,783
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    37,553
    Likes Received:
    19,682
    there was a big f'ing rock under the snow :smile:
     
  7. Dirty South

    Dirty South Large Member

    Reputations:
    9
    Joined:
    Jul 16, 2012
    Messages:
    24,627
    Likes Received:
    25,058
    Damn kids are their wheelie boards that go on snow. :mad:
     
  8. Tuesday

    Tuesday VIP Extreme Gold

    Reputations:
    13,472
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    27,632
    Likes Received:
    15,892
    You got right back on the horse that threw ya. :cheer:
     
  9. NipplesAndToes23

    NipplesAndToes23 Not TBTE Material VIP

    Reputations:
    39,342
    Joined:
    Oct 13, 2010
    Messages:
    34,457
    Likes Received:
    23,109
  10. Dirty South

    Dirty South Large Member

    Reputations:
    9
    Joined:
    Jul 16, 2012
    Messages:
    24,627
    Likes Received:
    25,058
    Was it just a drift you couldn't see?

    EC is gonna rub her twat furiously to this video...
     
  11. freds

    freds . VIP

    Reputations:
    44,976
    Joined:
    Sep 20, 2010
    Messages:
    75,979
    Likes Received:
    40,320
    you're playing Sonny Bono with the chairlift supports.



    just before the face plant i said "uh-oh!" and got the rolleyes from my wife.
     
  12. sarnie

    sarnie a.k.a. smarmie

    Reputations:
    5,546
    Joined:
    Apr 25, 2012
    Messages:
    29,586
    Likes Received:
    6,317
    the gray hairs will be flying :coffee:
     
  13. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter Gold

    Reputations:
    22,261
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    216,561
    Likes Received:
    43,244
    Dawg posts more interesting videos. Old tall ass plumber snowboarding.:lol:
     
  14. Avery

    Avery Well-Known Member Banned User

    Reputations:
    -441
    Joined:
    Oct 22, 2010
    Messages:
    44,519
    Likes Received:
    24,209

    that's where the powder is deep, maaaaan.
     
  15. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter Gold

    Reputations:
    22,261
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    216,561
    Likes Received:
    43,244
    You could've at least went "weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!":cuss:
     
  16. freds

    freds . VIP

    Reputations:
    44,976
    Joined:
    Sep 20, 2010
    Messages:
    75,979
    Likes Received:
    40,320

    pow pow in plumber speak?
     
  17. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    27,783
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    37,553
    Likes Received:
    19,682
    not sure really. I think I just didn't get the board around fast enough and my center of gravity was not in agreement with the board.
     
  18. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter Gold

    Reputations:
    22,261
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    216,561
    Likes Received:
    43,244
    [video=youtube;0zlFA29TUA4]http://www.youtube.com/watch?v=0zlFA29TUA4[/video]
     
  19. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    27,783
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    37,553
    Likes Received:
    19,682
    I did but it was more like "wwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!" so I edited it out.
     
  20. Avery

    Avery Well-Known Member Banned User

    Reputations:
    -441
    Joined:
    Oct 22, 2010
    Messages:
    44,519
    Likes Received:
    24,209
    the snow is shitty in the center of the trail from getting skied off, around the lift chairs there is always a nice buildup of snow.

    i think that's what you were asking...