fallen...and can't get up

Discussion in 'The Bar' started by Stew Nod, Oct 26, 2015.

  1. Stew Nod

    Stew Nod Well-Known Member Banned User

    Reputations:
    323,613
    Joined:
    Feb 9, 2012
    Messages:
    56,806
    Likes Received:
    42,854
    :jj:

    Thanks Obama

     
    Scotty4x4, HOLIC and XuXu like this.
  2. Chief2Kick

    Chief2Kick I'm all sixes & sevens & nines Staff Member

    Reputations:
    152,190
    Joined:
    Sep 19, 2010
    Messages:
    45,221
    Likes Received:
    17,121
    My leg gave out, lololol
     
  3. Stew Nod

    Stew Nod Well-Known Member Banned User

    Reputations:
    323,613
    Joined:
    Feb 9, 2012
    Messages:
    56,806
    Likes Received:
    42,854

    LOL yup......always with the bullshit

    Mah leg :rofl:
     
  4. freds

    freds you broke it VIP

    Reputations:
    209,225
    Joined:
    Sep 20, 2010
    Messages:
    64,643
    Likes Received:
    30,120
    *gets in car, drives straight to McDonalds
     
    DrSublux, walterHwhite and Stew Nod like this.
  5. maroon

    maroon Well-Known Member Banned User

    Reputations:
    44,929
    Joined:
    May 1, 2015
    Messages:
    7,818
    Likes Received:
    10,979
    they finally mutinied
     
    Stew Nod likes this.
  6. Sea Slob

    Sea Slob Well-Known Member

    Reputations:
    101,667
    Joined:
    Apr 25, 2012
    Messages:
    19,974
    Likes Received:
    12,226
    racist asshole :no:
     
    Stew Nod and EasyJesus like this.
  7. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter Gold

    Reputations:
    200,030
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    212,833
    Likes Received:
    36,720
    That really needed to be recorded, uploaded, found and posted. Thanks, Obama.
     
    Stew Nod and babybear like this.
  8. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter Gold

    Reputations:
    200,030
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    212,833
    Likes Received:
    36,720
    This site could use some more of those avatars too. Thanks, Obama and Sharpton.
     
    Stew Nod likes this.
  9. Chief2Kick

    Chief2Kick I'm all sixes & sevens & nines Staff Member

    Reputations:
    152,190
    Joined:
    Sep 19, 2010
    Messages:
    45,221
    Likes Received:
    17,121
    That's the worse case of fibromyalgia I've ever seen.
     
    Napoleon V, Stew Nod and HOLIC like this.
  10. HOLIC

    HOLIC MADMAN

    Reputations:
    138,582
    Joined:
    Dec 23, 2012
    Messages:
    28,415
    Likes Received:
    27,770
    i dont see anything that looks like a leg just a series of different sized bean bag chairs
     
  11. HOLIC

    HOLIC MADMAN

    Reputations:
    138,582
    Joined:
    Dec 23, 2012
    Messages:
    28,415
    Likes Received:
    27,770
    indeed
     
    Stew Nod likes this.
  12. Babs

    Babs Well-Known Member VIP

    Reputations:
    125,954
    Joined:
    Aug 20, 2012
    Messages:
    65,692
    Likes Received:
    19,986
    That woman has a really good friend :giggle:
     
    Stew Nod likes this.
  13. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter Gold

    Reputations:
    200,030
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    212,833
    Likes Received:
    36,720
    JFC! Another one!
     
  14. walterHwhite

    walterHwhite Heisenberg

    Reputations:
    26,058
    Joined:
    Jun 29, 2014
    Messages:
    7,699
    Likes Received:
    4,715
    :rofl:
     
    Stew Nod likes this.
  15. HOLIC

    HOLIC MADMAN

    Reputations:
    138,582
    Joined:
    Dec 23, 2012
    Messages:
    28,415
    Likes Received:
    27,770
    im guessing cory died of a heart attack???
     
    Stew Nod likes this.
  16. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter Gold

    Reputations:
    200,030
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    212,833
    Likes Received:
    36,720
    The Dirk Wowitzki as Lurch is funnier IMO.:ucoffee:

    [​IMG]
     
  17. idiotbox

    idiotbox Looking for a dime and found a quarter.

    Reputations:
    81,737
    Joined:
    Dec 15, 2011
    Messages:
    17,672
    Likes Received:
    14,322
    Looked like a newborn baby elephant learning to walk.

    She won't need them legs when the beetus takes em.
     
    Stew Nod and walterHwhite like this.
  18. XuXu

    XuXu Well-Known Member

    Reputations:
    916,387
    Joined:
    Jan 15, 2012
    Messages:
    23,698
    Likes Received:
    19,781
    This is one of the videos that showed up after this one ended. :jj:

     
  19. idiotbox

    idiotbox Looking for a dime and found a quarter.

    Reputations:
    81,737
    Joined:
    Dec 15, 2011
    Messages:
    17,672
    Likes Received:
    14,322
    She fell on him.
     
    Stew Nod and HOLIC like this.
  20. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter Gold

    Reputations:
    200,030
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    212,833
    Likes Received:
    36,720
    [​IMG]
     
    Stew Nod and Teabag like this.