Amazon Prime

GAY and FAGGOT songs (that I like).

Discussion in 'The Bar' started by banksy, Nov 22, 2012.

  1. banksy

    banksy no fake :jj:'s plz VIP

    Reputations:
    11,299
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    56,344
    Likes Received:
    2,479
    [video=youtube;q8okOgw-jn4]http://www.youtube.com/watch?v=q8okOgw-jn4[/video]
     
  2. KDK12

    KDK12 Well-Known Member

    Reputations:
    799
    Joined:
    Jan 28, 2012
    Messages:
    4,274
    Likes Received:
    83
  3. BrulesRules

    BrulesRules Can I kick it?!?! VIP Gold

    Reputations:
    101,992
    Joined:
    Jan 18, 2012
    Messages:
    83,781
    Likes Received:
    11,481
  4. banksy

    banksy no fake :jj:'s plz VIP

    Reputations:
    11,299
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    56,344
    Likes Received:
    2,479
    :facepalm:

    how weird

    let this abortion die please (but respect the tags)
     
  5. jackie the jerk

    jackie the jerk Not Mexican VIP

    Reputations:
    175
    Joined:
    Aug 20, 2010
    Messages:
    16,391
    Likes Received:
    32
  6. Mur

    Mur Mod Gold

    Reputations:
    2,342
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    7,509
    Likes Received:
    387
    You like Coldplay too..Right?
     
  7. Ron Decline

    Ron Decline New Member Shot Dead

    Reputations:
    -6
    Joined:
    Oct 25, 2011
    Messages:
    2,445
    Likes Received:
    0
    Jackie; not fair. :giggle:
     
  8. Half Pint

    Half Pint Well-Known Member VIP

    Reputations:
    440
    Joined:
    Jul 27, 2011
    Messages:
    2,504
    Likes Received:
    43
    :omg: Respect of Bansky was lost this day. :rip:
     
  9. Mr. Potato Head

    Mr. Potato Head ~Would Like to Play~ Staff Member

    Reputations:
    36,230
    Joined:
    Sep 15, 2010
    Messages:
    47,313
    Likes Received:
    4,508
    :cwl: Yup. :iohi5:
     
  10. tomtom

    tomtom New Member

    Reputations:
    0
    Joined:
    Sep 27, 2010
    Messages:
    19,296
    Likes Received:
    1
    [​IMG]
     
  11. banksy

    banksy no fake :jj:'s plz VIP

    Reputations:
    11,299
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    56,344
    Likes Received:
    2,479
    you never liked me.

    I see that now.

    and you know what this guy sees?

    [​IMG]

    MY KNEECAPS! CUZ HE'S SO FUCKING SHORT! :cwl:
     
  12. Half Pint

    Half Pint Well-Known Member VIP

    Reputations:
    440
    Joined:
    Jul 27, 2011
    Messages:
    2,504
    Likes Received:
    43
    PM me your address so I can send you that gold bracelet to wrap around your dick and pull on it hard when you dream big, as big as the ocean blue.
     
  13. banksy

    banksy no fake :jj:'s plz VIP

    Reputations:
    11,299
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    56,344
    Likes Received:
    2,479
    pm sent

    hope it's a thin bracelet :pray:
     
  14. Half Pint

    Half Pint Well-Known Member VIP

    Reputations:
    440
    Joined:
    Jul 27, 2011
    Messages:
    2,504
    Likes Received:
    43
    :nocheer: tease...I looked in my inbox too :sad:
     
  15. Nantrax

    Nantrax VIP Extreme Gold

    Reputations:
    3,171
    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    27,605
    Likes Received:
    607
    :wtf:
     
  16. Splash

    Splash Huge Member Gold

    Reputations:
    107,376
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    40,534
    Likes Received:
    2,625
    I love Mrs. Low :jj:
     
  17. banksy

    banksy no fake :jj:'s plz VIP

    Reputations:
    11,299
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    56,344
    Likes Received:
    2,479
    she lies a lot. Even for a woman.

    I pm'd her my address and she was all

    "send me nudes or gtfo"

    so when I pm'd her some nudes she was all

    ":haha::cwl::haha: now send me your cock pic in 1:1 ratio!"

    I looked that up. It means she thinks I'm small.
     
  18. Splash

    Splash Huge Member Gold

    Reputations:
    107,376
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    40,534
    Likes Received:
    2,625
    Send me nudes or gtfo
     
  19. banksy

    banksy no fake :jj:'s plz VIP

    Reputations:
    11,299
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    56,344
    Likes Received:
    2,479
    [​IMG]
     
  20. Splash

    Splash Huge Member Gold

    Reputations:
    107,376
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    40,534
    Likes Received:
    2,625
    Top 5 movie :lol: