Holy Cow

Discussion in 'The Bar' started by jonpow, May 24, 2015.

  1. jonpow

    jonpow Tennessee Jed VIP

    Reputations:
    131
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    35,874
    Likes Received:
    6,380
    Enhanced?

    [​IMG]
     
    Mur likes this.
  2. Mur

    Mur WTF is this shit? Gold

    Reputations:
    1,848
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    8,315
    Likes Received:
    1,509
  3. Mr Sinister

    Mr Sinister Gold

    Reputations:
    23
    Joined:
    Apr 26, 2012
    Messages:
    50,823
    Likes Received:
    44,559
    photoshop
     
  4. HAL

    HAL HAM

    Reputations:
    2,658
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    112,736
    Likes Received:
    27,464
    yup photoshopped
     
  5. Scott

    Scott Masshole Staff Member

    Reputations:
    58,474
    Joined:
    Sep 17, 2010
    Messages:
    35,197
    Likes Received:
    30,489
    And a shitty one at that.
     
    DarkFriday likes this.
  6. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    43,610
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    39,497
    Likes Received:
    23,586
    everybody just calm down
     
    sarnie likes this.
  7. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter 2010 OG Gold

    Reputations:
    91,643
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    220,877
    Likes Received:
    46,354
  8. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter 2010 OG Gold

    Reputations:
    91,643
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    220,877
    Likes Received:
    46,354
    Stupid cunts with their stupid awful boob jobs!
     
  9. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    43,610
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    39,497
    Likes Received:
    23,586
    I said calm down
     
  10. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter 2010 OG Gold

    Reputations:
    91,643
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    220,877
    Likes Received:
    46,354
    I'd make a GIMP of Mlaw with a halo, but she'd hit the alert.:what:
     
  11. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter 2010 OG Gold

    Reputations:
    91,643
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    220,877
    Likes Received:
    46,354
    NO I WILL NOT, PLUMBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  12. jonpow

    jonpow Tennessee Jed VIP

    Reputations:
    131
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    35,874
    Likes Received:
    6,380
    [​IMG]
     
  13. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter 2010 OG Gold

    Reputations:
    91,643
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    220,877
    Likes Received:
    46,354
    Are you saying I'm a huge roach????? Are you?!?!?!?
     
  14. Capn Crud

    Capn Crud The pride of Cucamonga VIP

    Reputations:
    60,320
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    72,624
    Likes Received:
    14,619
  15. Chigs

    Chigs Above the Waves VIP

    Reputations:
    44,146
    Joined:
    Jan 7, 2012
    Messages:
    20,228
    Likes Received:
    21,741
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Capn Crud likes this.
  16. sarnie

    sarnie hey ec come back and give me some sugar Gold

    Reputations:
    22,954
    Joined:
    Apr 25, 2012
    Messages:
    30,948
    Likes Received:
    7,144
    granddaughter?
     
  17. Bro

    Bro mic check VIP Gold

    Reputations:
    143,054
    Joined:
    Sep 26, 2010
    Messages:
    107,774
    Likes Received:
    30,989
    jonPOW
     
  18. LonghornJ

    LonghornJ Well-Known Member 2010 OG Gold

    Reputations:
    166,957
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    49,233
    Likes Received:
    51,055
    So I asked a guy to paint the last thing that went through Custer's mind at the battle of little big horn and he comes back with a picture of a bunch of cows with halos on their head and Indians having sex... and I'm like, guy, what is this? I asked you to paint Custer's last thoughts at the battle of little big horn and you bring me this picture of cows and Indians fucking.

    And he said, yeah, Custer thought "holy cow, look at all these fucking Indians"

    [​IMG]
     
    Bro likes this.
  19. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    43,610
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    39,497
    Likes Received:
    23,586
    That's one crazy long armpit hair right there. o_O
     
  20. baltimore mike

    baltimore mike Well-Known Member 2010 OG

    Reputations:
    116,489
    Joined:
    Nov 17, 2010
    Messages:
    89,598
    Likes Received:
    26,429
    team mike 24/7 365