Howard fucking up Tracy Morgan's appearance on Kimmel

Discussion in 'The Howard Stern Show' started by ZeroZed, Oct 31, 2012.

  1. ZeroZed

    ZeroZed New Member

    Reputations:
    0
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    1,245
    Likes Received:
    1
    [video=youtube_share;OcL1ftKdcX4]http://youtu.be/OcL1ftKdcX4[/video]

    What the fuck? Why does Stern have to both shit all over Tracy's stories and take over the fucking interview. Plus, he looks like a fucking freak...the chin is out of control, and that faggy scarf is....uber-faggy.
     
  2. Butcher

    Butcher ?

    Reputations:
    16,203
    Joined:
    Sep 5, 2010
    Messages:
    40,120
    Likes Received:
    3,382
    That Dudley Dooright chin :lmao:
     
  3. Butcher

    Butcher ?

    Reputations:
    16,203
    Joined:
    Sep 5, 2010
    Messages:
    40,120
    Likes Received:
    3,382
    Why does he keep touching Tracy :wtf:
     
  4. killallposers

    killallposers VIP Extreme Gold

    Reputations:
    152,791
    Joined:
    Aug 27, 2012
    Messages:
    13,435
    Likes Received:
    21,453
    i made it just under 2 minutes, despite being a tracy lover. howard is such a fag. is that another scarf hanging around his neck? if he's gonna wear that stupid shit, at least make it useful and cover that adam's apple. and what's with him grabbing and holding tracy's hand like an old lady you haven't seen since you were 2 does while saying shit like "i remember when you were so small i could carry you". mr germaphobe doesn't like when people shake his hand, but he'll grab theirs for no fucking reason.
     
  5. Butcher

    Butcher ?

    Reputations:
    16,203
    Joined:
    Sep 5, 2010
    Messages:
    40,120
    Likes Received:
    3,382
    Only because Tracy is blaek. Howard is showing his non-racism by touching Tracy :grad:
     
  6. MarvelComics85

    MarvelComics85 Well-Known Member

    Reputations:
    711
    Joined:
    Jan 15, 2012
    Messages:
    7,026
    Likes Received:
    237
    Let me know when Opie & Anthony get on this. I'm actually gonna Tweet them and let 'em know what's up.
     
  7. Engaged Chicken

    Engaged Chicken VIP Extreme Gold

    Reputations:
    172,875
    Joined:
    Aug 31, 2010
    Messages:
    135,959
    Likes Received:
    32,577
    :lol:
     
  8. BethSucks

    BethSucks Well-Known Member Staff Member

    Reputations:
    424,052
    Joined:
    Jan 15, 2012
    Messages:
    23,988
    Likes Received:
    46,548
    It would be interesting to see the same scenario with Howard and a young LA based celeb that hasn't got a clue who he is.