I don't fuck with you

Discussion in 'The Bar' started by Kanye West, Apr 8, 2015.

  1. Kanye West

    Kanye West Yeezus! Gold

    Reputations:
    49,133
    Joined:
    Dec 23, 2011
    Messages:
    120,280
    Likes Received:
    23,681
    You little stupid ass bitch, I ain't fuckin' with you
    You little, you little dumb ass bitch, I ain't fuckin' with you
    I got a million trillion things I'd rather fuckin' do
    Than to be fuckin' with you
    Little stupid ass, I don't give a fuck, I don't give a fuck
    I don't I don't I don't give a fuck
    Bitch I don't give a fuck about you or anything that you do
    Don't give a fuck about you or anything that you do
     
  2. Mark Mayonnaise

    Mark Mayonnaise You look like a tree! VIP

    Reputations:
    347,176
    Joined:
    Sep 8, 2010
    Messages:
    184,931
    Likes Received:
    67,585
  3. DrSublux

    DrSublux Who am dis VIP

    Reputations:
    69,506
    Joined:
    Sep 20, 2010
    Messages:
    24,488
    Likes Received:
    12,333
    wha
     
  4. Kanye West

    Kanye West Yeezus! Gold

    Reputations:
    49,133
    Joined:
    Dec 23, 2011
    Messages:
    120,280
    Likes Received:
    23,681
    omg hai
     
  5. DrSublux

    DrSublux Who am dis VIP

    Reputations:
    69,506
    Joined:
    Sep 20, 2010
    Messages:
    24,488
    Likes Received:
    12,333
    o_O
     
  6. Kanye West

    Kanye West Yeezus! Gold

    Reputations:
    49,133
    Joined:
    Dec 23, 2011
    Messages:
    120,280
    Likes Received:
    23,681
    :confused:
     
  7. Tuesday

    Tuesday VIP Extreme Gold

    Reputations:
    55,338
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    25,094
    Likes Received:
    12,375
    If your horny, Let's do it
    Ride it, My Pony
    My saddle's waiting
    Come and jump on it
     
    DarkFriday and Just Peachy like this.
  8. Kanye West

    Kanye West Yeezus! Gold

    Reputations:
    49,133
    Joined:
    Dec 23, 2011
    Messages:
    120,280
    Likes Received:
    23,681
    :eek:
     
  9. gwartney

    gwartney Is there gas in the car? Gold

    Reputations:
    109,647
    Joined:
    Sep 23, 2010
    Messages:
    44,273
    Likes Received:
    16,719
    I had beef stroganoff for lunch.
     
  10. Kanye West

    Kanye West Yeezus! Gold

    Reputations:
    49,133
    Joined:
    Dec 23, 2011
    Messages:
    120,280
    Likes Received:
    23,681
    the day im in the office and @shitty doesnt create a thread for me
     
  11. Tuesday

    Tuesday VIP Extreme Gold

    Reputations:
    55,338
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    25,094
    Likes Received:
    12,375
    Just gimme that donkey butt and them big ole legs
    i aint to hard to beg
    aint no shame in this game
    im gonna break it down and beg like jane
    please..please..please
    let me ride that donkey donkey
    let me ride that donkey donkey
    let me ride that donkey donkey
    let me ride that donkey donkey
    let me ride that donkey donkey
    let me ride that donkey donkey
    please..please..please
     
    DarkFriday likes this.
  12. Mark Mayonnaise

    Mark Mayonnaise You look like a tree! VIP

    Reputations:
    347,176
    Joined:
    Sep 8, 2010
    Messages:
    184,931
    Likes Received:
    67,585
  13. Kanye West

    Kanye West Yeezus! Gold

    Reputations:
    49,133
    Joined:
    Dec 23, 2011
    Messages:
    120,280
    Likes Received:
    23,681
    I ain't got no type (Nah)
    Bad bitches is the only thing that I like (Woo)
    You ain't got no life (Nah)
    Cups with the ice and we do this every night (Hey)
    I ain't check the price (I got it)
    I make my own money so I spend it how I like (Woo)
    I'm just living life (Hey Hey)
    And Let my momma tell it nigga I ain't living right (Yup)
     
  14. Kanye West

    Kanye West Yeezus! Gold

    Reputations:
    49,133
    Joined:
    Dec 23, 2011
    Messages:
    120,280
    Likes Received:
    23,681
    im having pasta and meatballs at the moment
     
    gwartney likes this.
  15. Tuesday

    Tuesday VIP Extreme Gold

    Reputations:
    55,338
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    25,094
    Likes Received:
    12,375
    I ate one of my sandy blueberry and banana muffins.
     
    DarkFriday and gwartney like this.
  16. Mark Mayonnaise

    Mark Mayonnaise You look like a tree! VIP

    Reputations:
    347,176
    Joined:
    Sep 8, 2010
    Messages:
    184,931
    Likes Received:
    67,585
    Gonna get a salad for lunch
     
  17. Kanye West

    Kanye West Yeezus! Gold

    Reputations:
    49,133
    Joined:
    Dec 23, 2011
    Messages:
    120,280
    Likes Received:
    23,681
    sandy eh
     
  18. DrSublux

    DrSublux Who am dis VIP

    Reputations:
    69,506
    Joined:
    Sep 20, 2010
    Messages:
    24,488
    Likes Received:
    12,333
    Never again :depressed:

     
    Tuesday likes this.
  19. Just Peachy

    Just Peachy VIP Extreme Gold

    Reputations:
    276,959
    Joined:
    Jan 15, 2012
    Messages:
    54,635
    Likes Received:
    25,616
    Working on my phat ass.

    [​IMG]
     
    Tuesday likes this.
  20. Gitfiddle

    Gitfiddle Live Deliciously

    Reputations:
    147,823
    Joined:
    Jul 14, 2012
    Messages:
    31,616
    Likes Received:
    26,999
    Hickory dickory dock
    This broad was suckin' my cock

    OH!

    [​IMG]
     
    Ridic likes this.