Intervention Filmed In Sudbury

Discussion in 'The Bar' started by Ryan Lever, Nov 10, 2013.

  1. Ryan Lever

    Ryan Lever Well-Known Member

    Reputations:
    14
    Joined:
    Sep 8, 2012
    Messages:
    8,120
    Likes Received:
    407
    This is cool I saw this dude downtown before this was filmed in the city I live.

    [video=youtube;Z3ObsnE48QA]http://www.youtube.com/watch?v=Z3ObsnE48QA[/video]
     
  2. Phil McKrakin

    Phil McKrakin AKA Howie POTY The Bar VIP

    Reputations:
    316,487
    Joined:
    Jan 15, 2012
    Messages:
    93,633
    Likes Received:
    39,871
  3. doughhead63

    doughhead63 OD'd on life itself Staff Member

    Reputations:
    26,020
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    35,940
    Likes Received:
    14,542
  4. Billy Brown

    Billy Brown Suck my dick from the back VIP

    Reputations:
    5,354
    Joined:
    Dec 15, 2011
    Messages:
    39,431
    Likes Received:
    6,245
    You really think that is cool Ryan?
     
  5. Chriza

    Chriza The One Man Gangbang VIP

    Reputations:
    6,836
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    27,844
    Likes Received:
    12,527
    As you can all see, Ryan Lever is only one of thousands of Ryan Levers in Sudbury. Wesley in this video is your fucking clone, buddy. Nice going. Notice at the beginning where he surmises that everything in his life seems to be working out because he has clean clothes and a nice place. There's your life. :yes:
     
  6. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    14,494
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    35,824
    Likes Received:
    17,220
    how about you go out and shovel some snow for some people and make some money instead of making yourself look like a fool on the internet every day?
     
  7. Estocada

    Estocada Well-Known Member

    Reputations:
    153
    Joined:
    May 9, 2012
    Messages:
    11,768
    Likes Received:
    8,368

    Minus the clean clothes and nice place to live. Admittedly, the lack of clean clothes is a guess, but I like my odds.
     
  8. Chriza

    Chriza The One Man Gangbang VIP

    Reputations:
    6,836
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    27,844
    Likes Received:
    12,527
    Oh, he's got a job, now. He has what he claims is one of the hardest jobs anyone can do.
     
  9. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter

    Reputations:
    16,823
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,900
    Likes Received:
    42,216
    That guy could be your brother. :omg:
     
  10. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter

    Reputations:
    16,823
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,900
    Likes Received:
    42,216
    She used to do Ritalin. :yes:
     
  11. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    14,494
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    35,824
    Likes Received:
    17,220
    being a parent?
     
  12. psyllium husk

    psyllium husk New Member

    Reputations:
    0
    Joined:
    Jan 15, 2012
    Messages:
    1,621
    Likes Received:
    4
    lol
     
  13. Mr. Potato Head

    Mr. Potato Head ~Would Like to Play~ Gold

    Reputations:
    26,152
    Joined:
    Sep 15, 2010
    Messages:
    72,379
    Likes Received:
    27,757
    Fucking what is wrong with people? :facepalm:
     
  14. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter

    Reputations:
    16,823
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,900
    Likes Received:
    42,216
    I don't get the allure of crack cocaine? Why would you wanna do a drug where the effects only last about 10 minutes? Dumb drug IMO. :ucoffee:
     
  15. Chriza

    Chriza The One Man Gangbang VIP

    Reputations:
    6,836
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    27,844
    Likes Received:
    12,527
    The first couple of times are just fun and cheap, and then it becomes intensely physically addictive and you're fucked.
     
  16. Chriza

    Chriza The One Man Gangbang VIP

    Reputations:
    6,836
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    27,844
    Likes Received:
    12,527
    Fucking jesus christ! I'm actually watching this, and Wesley says that the month that he started smoking crack, he smoked so much that he went thirteen grand into debt to his dealer and he spent another twelve grand of his own money. :eek:

    No wonder Animalgod can convince crackwhores to fuck him.
     
  17. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter

    Reputations:
    16,823
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,900
    Likes Received:
    42,216
    Are you speaking from experience?
     
  18. Chriza

    Chriza The One Man Gangbang VIP

    Reputations:
    6,836
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    27,844
    Likes Received:
    12,527
    Hell no. Just the words of addicts. I've never even done a line of blow.
     
  19. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter

    Reputations:
    16,823
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,900
    Likes Received:
    42,216
    No fucking way. Crack's really inexpensive. Lying fucking degenerate crackhead!
     
  20. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter

    Reputations:
    16,823
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,900
    Likes Received:
    42,216
    Then :stfu:!