jit is going ham in this bitch

Discussion in 'The Howard Stern Show' started by Sickboy, Dec 30, 2014.

  1. Sickboy

    Sickboy Latverian Monarch

    Reputations:
    0
    Joined:
    Jan 18, 2012
    Messages:
    4,195
    Likes Received:
    6,464
  2. Birddog

    Birddog Well-Known Member

    Reputations:
    533
    Joined:
    Jan 8, 2014
    Messages:
    1,884
    Likes Received:
    3,637
    That little niglet should be euthanized right now.
     
  3. Boomer

    Boomer Who is your daddy and what does he do?

    Reputations:
    1,203
    Joined:
    Feb 22, 2012
    Messages:
    2,851
    Likes Received:
    3,134
  4. FishySausage

    FishySausage Original Nuttah VIP Gold

    Reputations:
    26,581
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    15,895
    Likes Received:
    27,904
    What language is the gentleman doing the filming speaking???
     
  5. Turtle Man

    Turtle Man Hello Darling

    Reputations:
    11,348
    Joined:
    Dec 18, 2011
    Messages:
    10,604
    Likes Received:
    14,677
    wonder what happened to that poor kid..
     
    Boomer likes this.
  6. 1Vegasgirl

    1Vegasgirl Well-Known Member VIP Gold

    Reputations:
    -2,964
    Joined:
    Jan 11, 2012
    Messages:
    33,568
    Likes Received:
    50,514
    If obama had a son?:bounce:
     
  7. PSU Shower Room

    PSU Shower Room Well-Known Member

    Reputations:
    0
    Joined:
    Jul 4, 2012
    Messages:
    4,049
    Likes Received:
    9,877
    I hope he's being instilled with a deep distrust and disrespect for the police.

    JIT's future's so bright, he's gotta wear shades.
     
  8. Honkey Donkey

    Honkey Donkey Well-Known Member

    Reputations:
    3
    Joined:
    Dec 9, 2014
    Messages:
    9,668
    Likes Received:
    19,650
    I think it's Kwanza talk or something
     
  9. 1Vegasgirl

    1Vegasgirl Well-Known Member VIP Gold

    Reputations:
    -2,964
    Joined:
    Jan 11, 2012
    Messages:
    33,568
    Likes Received:
    50,514
    2 threads - same thing. Can they be combined?
     
  10. 1Vegasgirl

    1Vegasgirl Well-Known Member VIP Gold

    Reputations:
    -2,964
    Joined:
    Jan 11, 2012
    Messages:
    33,568
    Likes Received:
    50,514
    combine with other one.
     
  11. deadbeat

    deadbeat Well-Known Member

    Reputations:
    2,118
    Joined:
    Jul 10, 2013
    Messages:
    2,329
    Likes Received:
    5,676
  12. Head Censor

    Head Censor Turgid Member VIP

    Reputations:
    24,780
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    13,326
    Likes Received:
    34,236
    Potato cam - check

    Portrait mode - check

    Unintelligible ebonics - check

    Senseless violence - check



    Yep, we have a Worldstar four star video on our hands here.
     
  13. Imus O Sternsky

    Imus O Sternsky VIP Extreme Gold

    Reputations:
    113
    Joined:
    Feb 5, 2012
    Messages:
    3,099
    Likes Received:
    2,774
    I knew I saw that kid before

    [​IMG]

    A Waste Is A Terrible Thing To Mind
     
    h89fvh8dfha8hfv9a0 likes this.
  14. h89fvh8dfha8hfv9a0

    h89fvh8dfha8hfv9a0 Xavier's water boy Banned User

    Reputations:
    0
    Joined:
    Mar 7, 2012
    Messages:
    6,587
    Likes Received:
    4,821
    Eeew. Step on it before it gets away.
     
  15. The Booey

    The Booey Well-Known Member

    Reputations:
    26,896
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    13,706
    Likes Received:
    27,052
    Does anybody in this fucking country know how to hold a goddamn camera?
     
    Sickboy and Honkey Donkey like this.
  16. Rescued Owl

    Rescued Owl VIP Extreme Gold

    Reputations:
    5,874
    Joined:
    Jan 14, 2014
    Messages:
    8,911
    Likes Received:
    26,624
    Jit looks like he's going to grow up to be a damn good looter. Jit knows that they keep all of the good shit in the back of the store.
     
    reno likes this.
  17. PSU Shower Room

    PSU Shower Room Well-Known Member

    Reputations:
    0
    Joined:
    Jul 4, 2012
    Messages:
    4,049
    Likes Received:
    9,877
     
  18. The Snork

    The Snork VIP Extreme Gold

    Reputations:
    20,129
    Joined:
    Nov 3, 2012
    Messages:
    7,624
    Likes Received:
    12,296
    And now for a transcript of the whole encounter, provided by redditor /u/wily_jack.



    narrator: boy we got a jit goin ham in the dollar store. i’m talkin bout jit is goin ham in the dollar store. believe that. i’m talking bout, jit is mad, jit don’t got no family, jit say fuck this shit. definitely, cereal everywhere, jit is crazy.

    narrator to someone offscreen: i wanna know whose jit this is bruh. jit is just goin ham, you see him?

    narrator: i ain’t caught nothin like this in a while. ay i’m talkin bout bruh like, jit… (laughing) aw jit going, don’t nobody know whose jit this is bruh like… (laughing)

    person offscreen: ay jit!

    narrator to the kid: ay jit! like…

    narrator: jit is goin ham in this bitch. we is in dollar store, ay jit goin ham man, look at this shit.

    (kid raises umbrella)

    narrator to the kid: you hit me with that you gon’ lose your life, that ain’t doin shit, yea

    narrator: look at this shit, the man in the store don’t even know what to do. ay youtube, well you hit me boy, i’m gon’ youtube it for real. this jit need his ass beat. i’m talkin bout, i’m tellin you like, this jit goin ham like, jit done went in the back of the store dog. jit tryna tear up some shit. thats what i told em,

    narrator to the kid: jit man, you finna get…

    narrator: jit going ham, look. fuck this shit! o shit man, boy jit goin ham, boy they can’t stop him. he goin to jail, jit momma gon’ have to pay for all this shit for real, jit done fucked up the store.

    woman offscreen: uh uh, he ain’t goin nowhere.

    narrator: what, the police?

    (can’t understand woman offscreen)

    narrator: he done got tired.

    narrator to the kid: jit, jit, jit, stop man, don’t knock no more down, you done made your point god damn, god damn, you fin-

    kid: get back! i’m not afraid to do it!

    enforcer: glad you ain’t afraid cause i ain’t either, let’s go

    woman: we got the police on the way

    other woman: that’s right, that’s right. somebody’s gotta to do it

    narrator: i told him, that’s what i did to him, he needs his ass whooped. i’ll snatch his ass up in the store, for real.

    other woman: somebody needs, his momma or somebody needs to get him.
     
    sstressed and TheWonk like this.
  19. The Snork

    The Snork VIP Extreme Gold

    Reputations:
    20,129
    Joined:
    Nov 3, 2012
    Messages:
    7,624
    Likes Received:
    12,296
    Jit=The term jit is originally prison slang. It just means somebody younger than you. However, it is most often used to refer to young thugs/wannabe thugs or other punky kids.

    H.A.M.= Hard As a Motherfucker, going balistic. (probably Hard Ass Motherfucker)

    Lets hand it to the Hood Rats. they have a way with words.
     
  20. Limo Wreck

    Limo Wreck Aboard the great mothership Gold

    Reputations:
    2,264
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    8,997
    Likes Received:
    19,598
    Have we finally found a way to get through to the reggies? Is tearing up the dollar stoe the answer?