Ladies of Dawgs' post the story of getting your 1st period here

Discussion in 'The Bar' started by Magnificent Mr. Hole, Feb 24, 2012.

1. Magnificent Mr. Hole

Magnificent Mr. Hole Well-Known Member

Reputations:
    56,698
    For historical purposes. :peek:

2. Mark Mayonnaise

Mark Mayonnaise You look like a tree! VIP

Reputations:
    315,752
    I can tell you about the first time I had one in my face :worried:

3. gilaet

gilaet Xanax Service Dog Staff Member

Reputations:
    242,715

4. Vyb

Vyb serial chiller Gold

Reputations:
    7,050
    Things got easier after your mom had her hysterectomy.

5. Chief2Kick

Chief2Kick I'm all sixes & sevens & nines Staff Member

Reputations:
    143,661
    It was a Monday like any other Monday......

6. tomtom

tomtom Well-Known Member

Reputations:
    466
    4 responses and they are all from guys

7. SeXtion 8

SeXtion 8 New Member VIP

Reputations:
    30
  8. Magnificent Mr. Hole

Reputations:
    56,698
    :c

9. Magnificent Mr. Hole

Reputations:
    56,698
    :cheer:

10. Schmoopy

Schmoopy Shit Mult Hunter

Reputations:
    216,454
  11. Mr. Potato Head

Mr. Potato Head ~Would Like to Play~ Gold

Reputations:
    108,675
  12. DrivenByDemons

DrivenByDemons Spinoff Jesus Staff Member

Reputations:
    260,510
    My wife told me she was 8. I called her a slut.

13. Ray Barone

Ray Barone Well-Known Member

Reputations:
    1,279
    i got mine in the back of my moms car. it was horrible

14. Vyb

Vyb serial chiller Gold

Reputations:
    7,050
    :jj:

15. MissPoker

MissPoker Active Member

Reputations:
    131
    Already wrote this story before, have a blog, but u wont understand it, its in spanish, however im gonna copypaste it here if u want to translate it

"Hay un motivo por el cual la primera vez que tenemos la menstruación (palabra que odio) las madres y abuelas se ponen contentas y nos dicen que ya somos señoritas, hay un motivo, pero con mis 29 añitos todavía no lo descubrí. Que es eso de que nos hacemos señoritas? Yo conozco varias maduritas que son terribles marimachos, que nunca fueron señoritas y seguramente nunca lo serán.

No soy madre, pero me imagino tener una hija de 12 años que venga a decirme que se hizo señorita, primero me cago de risa, segundo me sigo cagando de risa, tercero empiezo a cansarme de reirme y cuarto, me agarra un ataque. Festejo? Ni en pedo!!! A los catorce probablemente la pendeja quede embarazada y si sigue los pasos de la madre (yo), el padre (ojala esté bueno), o sea, mi marido se muere de un infarto….y después yo empiezo a salir con la nena. Che! No es tan malo como parece!

No hay nada peor que estar indispuesta. Mujeres grandes y jovencitas, todas sentimos lo mismo sobre este tema. Algunas la pasaran peor que otras, con más o menos dolor, pero todas nos ponemos de mal humor. Motivos? Acá te doy un par:

• Porque simplemente no queremos sangrar

• porque supone un gasto de plata en Tampones o toallitas

• porque cuando vas a comprar toallitas buscas por ejemplo ultrafinas con alas para tanga, y encontras entre unas 20 marcas distintas: regulares ultrafinas, largas ultrafinas, regulares ultrafinas tanga sin alas, largas ultrafinas tanga sin alas, fresh regulares con alas, fresh regulares sin alas, regulares con perfume sin alas, regulares con perfume con alas, largas ultrafinas con alas, regulares ultrafinas sin alas, largas fresh ultrafinas con flexi-alas, máxima protección ultrafinas con flexi-alas, regular con perfume, regular sin perfume, tanga, línea de noche etc. Nunca supiste cual era la que buscabas, asi que terminas agarrando cualquiera.

• Supone de 4 o más días sin actividad sexual o con limitada actividad sexual.

• Supone 5 días anteriores en los que te empezas a hinchar y te empiezan a molestar los pechos y/o sentir dolores.

• Te sensibilizas tanto que te pones a llorar o empezas a gritar por cualquier cosa, o como mínimo, a poner cara de culo por todo.

Algunas esperaran ansiosas que llegue el momento con el Evatest en la mano, a otras les dará lo mismo, pero en general todas nos sentimos horribles.

El peor momento de mi feminidad, según recuerdo, lo viví aquella primera vez, el día que más esperaba sin saber cómo seria (que boluda) Muchas de mis compañeritas de quinto grado ya lo habían pasado y yo no quería ser la última. Era como una especie de competencia, y de lo único que se hablaba era de la marca de toallitas que la mamá de Romina le había comprado a Romina (que ya era señorita) o de cómo Romina se ponía las toallitas. Como si hoy nos pusiéramos a hablar de con cuantos tipos se acostó Romina, y yo creo que aun así me llevaría ventaja. Era una experiencia nueva que yo no había experimentado y otras sí. Y eso me mantenía ansiosamente a la espera.

A los 10 años no tenes una idea de nada, pero ahí tenes a tus insoportables compañeritas de quinto preguntándote todos los días si ya te vino y recordándote todo lo que te falta vivir, empezando por indisponerte. Ese día, me acuerdo que estaba jugando con mis barbies en la casa de mi abuela, y cuando fui al baño, descubrí una mancha en mi bombachita que me hizo cagar en las patas, pero eso fue posterior al descubrimiento, estoy segura que la mancha no había sido por el cagazo. En cuanto me di cuenta no supe que hacer, así que empecé a correr hasta que en algún momento sin planificarlo llegue a mi casa y tuve que decírselo a mi mamá que estuvo horas buscándome por el barrio. La noticia recorrió todo José Marmol, porque claro, todos preguntaban qué me había pasado, porque salí corriendo y porqué mi mamá me buscaba sin poder encontrarme, y el motivo era ese: ya era señorita y me había asustado.

Horrible, horrible, lejos, uno de los peores momentos del día fue escuchar cómo mi mamá se lo contaba a mi papá. Me dio mucha vergüenza, a quién se le ocurre felicitarte por eso? Bueno, a mi papá. Ahí estaba parada frente a mi viejo que sabía algo que me avergonzaba muchísimo. Pero rápidamente todo concluyó en un abrazo, un beso y una corrida hasta mi dormitorio donde me mantuve aislada aproximadamente una semana, hasta que las cosas en casa volvieron a la normalidad.

Lo único bueno de esto, e insisto, lo único bueno, fue volver a la escuela, para hacerles saber a las pendejas de mierda que A MI ya me había venido, y ya sabía cómo usar una toallita, pero las piojosas eran de terror en serio, enseguida la remataron con otra cuestión, ellas ya habían usado un tampón. En fin, las mande a cagar y comencé a usar tampones a mis 16 años cuando hacia natación y era necesario.

A partir de ahí comprendí que no todo lo que esperaba resultaba tan bueno como pensaba. Miento, eso lo aprendí cuando tuve mi primera vez, ah! y cuando me acosté con un par, ok, todavía intento aprender. Pero ese será tema para otro texto"

16. DrivenByDemons

Reputations:
    260,510
    holy fuck :facepalm:

17. Vyb

Vyb serial chiller Gold

Reputations:
    7,050
    Google translation is pretty funny.

18. DrivenByDemons

Reputations:
    260,510
    she had the nerve to tell me yesterday that we have different personality types.

19. HAL

HAL HAM

Reputations:
    315,873
    Blood

20. DrivenByDemons

Reputations:
    260,510
    "There's a reason why the first time we have menstruation (a word I hate) mothers and grandmothers get excited and tell us that they are ladies, there's a reason, but with my 29 years old have not discovered. That is So that we do girls? I know several older wenches that are terrible tomboys who never misses and probably never will be.

I am mother, but I imagine having a 12 year old daughter to come and tell me that lady was, I shit of laughter first, second shitting I keep laughing, third start and fourth tire of laughing, I grab an attack. Celebration? Neither fart! At fourteen, probably the asshole get pregnant and if you follow the steps of the mother (me), father (hopefully is good), that is, my husband is dying of a heart attack .... and then I start out with the baby. Che! Not as bad as it looks!

There is nothing worse than being ill. Big women and girls, all feel the same about this. Some passed it worse than others, more or less pain, but all we get in a bad mood. Reasons? Here I give you a couple:

• Because we simply do not bleed

• because it involves an expenditure of money on tampons or towels

• because when you buy wipes for example looking for thong ultra with wings, and you found about 20 different brands including: regular ultra, ultra long, ultra thong regular wingless wingless thong ultra long, regular fresh wings without regular fresh wings, wingless regular perfume, perfume regular with wings, long winged ultra, ultra regular wingless long ultra fresh with flexible wings, maximum protection with ultra flexible wings, regular scented, unscented regular, thong, etc. night line. You never knew which was the one looking, so you end up grabbing anyone.

• Assumes 4 or more days without sexual activity or sexual activity limited.

• Assumes 5 days earlier in which you start to swell and you'll start to annoy the breasts and / or feel pain.

• You become sensitive as you get to mourn or you start to cry for anything, or at least to put a face on his ass for everything.

Some anxious wait the time comes to Evatest in hand, others will give them the same, but overall we are all horrible.

The worst moment of my femininity, I remember, I experienced that first time, the most expected day without knowing how serious (which boluda) Many of my classmates in fifth grade had already passed and I would not be the last. It was like a competition, and the only thing talked about was the brand of wipes Romina's mother had bought Romina (already miss) or how Romina put the wipes. As if we were to speak today with as many types of lay Romina, and I think I still take advantage. It was a new experience that I had not experienced and others do. And that kept me waiting anxiously.

At age 10 you got no idea of ​​anything, but there you got your classmates unbearable fifth wondering every day if you've already gotten and remembering everything you need to live, starting indisponerte. That day, I remember I was playing with my Barbies in my grandmother's house, and when I went to the bathroom, I discovered a stain on my bombachita that made me shit in the legs, but that was after the discovery, I'm sure the stain had not been for the cagazo. As I realized I did not know what to do, so I started to run until at some time without planning it comes to my house and I had to tell my mom spent hours looking for me around the neighborhood. The news went all Jose Marmol, because of course everyone asked me what had happened, because I ran out and why my mom wanted me unable to meet, and the reason was this: it was Miss and I was scared.

Horrible, horrible, far one of the worst times of the day was to hear how my mother she told my dad. I was so ashamed, who comes up to congratulate you for that? Well, my dad. There was standing in front of my old man knew something that embarrassed me a lot. But soon all ended in a hug, a kiss and a run to my bedroom where I kept isolated about a week, until things returned to normal house.

Only good thing about this, and insist that the only good thing was back to school, to let them know the shit that pendejas MY I had already come, and knew how to use a washcloth, but were lousy horror seriously, then topped with the other issue, they had already used a tampon. Finally, the send to shit and I started using tampons when I was 16 and needed to swim.

From there I realized that not everything you hoped it was as good as I thought. Ment, that I learned when I had my first, ah! and when I slept with a couple, ok, still trying to learn. But that is topic for another text "