LOL wut?

Discussion in 'The Bar' started by Mark Mayonnaise, Feb 1, 2011.

  1. Mark Mayonnaise

    Mark Mayonnaise You look like a tree! VIP

    Reputations:
    190,937
    Joined:
    Sep 8, 2010
    Messages:
    218,870
    Likes Received:
    108,992
  2. SIPAWITZ

    SIPAWITZ Bialy Whore Banned User

    Reputations:
    0
    Joined:
    Nov 13, 2010
    Messages:
    41,769
    Likes Received:
    1,481
    you ever watch portlandia?
     
  3. Super Mario

    Super Mario Well-Known Member

    Reputations:
    305
    Joined:
    Sep 7, 2010
    Messages:
    30,461
    Likes Received:
    831
    I hope thats photoshopped lol.... hey did you get a wii for christmas?? :smiley:
     
  4. Partyxanimal

    Partyxanimal Well-Known Member

    Reputations:
    6
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    13,976
    Likes Received:
    142
    I don't think she's going to catch the baby with her hand's like that :weird:
     
  5. Mark Mayonnaise

    Mark Mayonnaise You look like a tree! VIP

    Reputations:
    190,937
    Joined:
    Sep 8, 2010
    Messages:
    218,870
    Likes Received:
    108,992
    Nope :dontknow:

    Hell yeah :)

    :weird: I believe she's throwing it to him
     
  6. tomtom

    tomtom Well-Known Member

    Reputations:
    11,909
    Joined:
    Sep 27, 2010
    Messages:
    21,442
    Likes Received:
    3,018
    For how toned her legs are her neck looks like a fat lady's neck.
     
  7. SIPAWITZ

    SIPAWITZ Bialy Whore Banned User

    Reputations:
    0
    Joined:
    Nov 13, 2010
    Messages:
    41,769
    Likes Received:
    1,481

    new comedy show on IFC set in portland....very off-beat
     
  8. Mark Mayonnaise

    Mark Mayonnaise You look like a tree! VIP

    Reputations:
    190,937
    Joined:
    Sep 8, 2010
    Messages:
    218,870
    Likes Received:
    108,992
    Yeah I've heard about it, just never bothered to check it out. Is it actually funny? The friends of mine who tell me it is are, to be frank, not the people whose opinions I trust on comedy.
     
  9. SIPAWITZ

    SIPAWITZ Bialy Whore Banned User

    Reputations:
    0
    Joined:
    Nov 13, 2010
    Messages:
    41,769
    Likes Received:
    1,481
    its really different, i didnt know what to make of it at first.....but i did enjoy the 2nd episode


     
    Last edited by a moderator: Jun 23, 2014
  10. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter Gold

    Reputations:
    24,822
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    218,182
    Likes Received:
    44,403
    surprised-baby.jpg

    You went one day without posting. :jj:
     
  11. Vyb

    Vyb serial chiller Gold

    Reputations:
    5
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    43,534
    Likes Received:
    1,303
    'shopped.
     
  12. eliasbboy

    eliasbboy Insert Witty Title Here Staff Member

    Reputations:
    26,479
    Joined:
    Aug 20, 2010
    Messages:
    37,754
    Likes Received:
    37,783
  13. Mark Mayonnaise

    Mark Mayonnaise You look like a tree! VIP

    Reputations:
    190,937
    Joined:
    Sep 8, 2010
    Messages:
    218,870
    Likes Received:
    108,992
  14. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter Gold

    Reputations:
    24,822
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    218,182
    Likes Received:
    44,403
    I can't get on SFN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :pissed:

    Another Elias gif. :rolleye:
     
  15. Vyb

    Vyb serial chiller Gold

    Reputations:
    5
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    43,534
    Likes Received:
    1,303
    :jj:
     
  16. Bye You!

    Bye You! The n word guy Gold

    Reputations:
    18
    Joined:
    Sep 3, 2010
    Messages:
    79,569
    Likes Received:
    41,551
    :rofl: :rofl: :rofl:
     
  17. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter Gold

    Reputations:
    24,822
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    218,182
    Likes Received:
    44,403
    Fuck all of you. :mad:
     
  18. SIPAWITZ

    SIPAWITZ Bialy Whore Banned User

    Reputations:
    0
    Joined:
    Nov 13, 2010
    Messages:
    41,769
    Likes Received:
    1,481
    mad that other people enjoy gifs made by elias

    priceless
     
  19. Thelonious Davis

    Thelonious Davis Magical negro.

    Reputations:
    1,246
    Joined:
    Sep 19, 2010
    Messages:
    23,395
    Likes Received:
    4,976
    hello
     
  20. Mark Mayonnaise

    Mark Mayonnaise You look like a tree! VIP

    Reputations:
    190,937
    Joined:
    Sep 8, 2010
    Messages:
    218,870
    Likes Received:
    108,992
    No U