Look at this adorable family

Discussion in 'The Bar' started by Shivvy, Dec 16, 2013.

  1. Shivvy

    Shivvy VIP Extreme Gold

    Reputations:
    48,454
    Joined:
    May 23, 2011
    Messages:
    130,059
    Likes Received:
    54,043
  2. Oderus

    Oderus Going to hell VIP

    Reputations:
    477
    Joined:
    Aug 21, 2012
    Messages:
    55,716
    Likes Received:
    3,735
    posting private pics is against the rules, shitty.
     
  3. Oderus

    Oderus Going to hell VIP

    Reputations:
    477
    Joined:
    Aug 21, 2012
    Messages:
    55,716
    Likes Received:
    3,735
    monkey, monkey, monkey, monkey
     
  4. Shivvy

    Shivvy VIP Extreme Gold

    Reputations:
    48,454
    Joined:
    May 23, 2011
    Messages:
    130,059
    Likes Received:
    54,043
    :omg:
     
  5. Nunz

    Nunz Lar's lurking. VIP

    Reputations:
    15,899
    Joined:
    Dec 15, 2011
    Messages:
    12,391
    Likes Received:
    20,634
  6. fletchman71

    fletchman71 Well-Known Member

    Reputations:
    301
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    10,739
    Likes Received:
    2,108
  7. beatlejaws

    beatlejaws nowhere poster

    Reputations:
    0
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    54,251
    Likes Received:
    5,623
    Barry rules
     
  8. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter Gold

    Reputations:
    14,252
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,517
    Likes Received:
    41,463
    They've ruined other hardworking adorable families' lives. Fuck him, his wife and his 2 daughters!
     
  9. Nantrax

    Nantrax Well-Known Member VIP Gold

    Reputations:
    0
    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    28,041
    Likes Received:
    889
    Nunz with the thread save :lol: :spit:

    My fav is Baltimore Mike :rofl:
     
  10. wanker

    wanker New Member

    Reputations:
    0
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    11,211
    Likes Received:
    0
  11. Nantrax

    Nantrax Well-Known Member VIP Gold

    Reputations:
    0
    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    28,041
    Likes Received:
    889
    Did Rush Limbaugh says that on the radio today? :rolleyes:
     
  12. blotchy

    blotchy ncvv hmasfdgvb reggvbawedfm VIP

    Reputations:
    1,473
    Joined:
    Jan 15, 2012
    Messages:
    2,431
    Likes Received:
    1,938
    So he really didn't do anything to you then.
     
  13. DarkFriday

    DarkFriday Fired as a MOD...Twice. Gold

    Reputations:
    70,102
    Joined:
    Jul 6, 2011
    Messages:
    186,180
    Likes Received:
    109,168
    Sasha Obama has nice tits :coffee:
     
  14. Nunz

    Nunz Lar's lurking. VIP

    Reputations:
    15,899
    Joined:
    Dec 15, 2011
    Messages:
    12,391
    Likes Received:
    20,634

    :jj: I was gonna have him hold a crab.
     
  15. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter Gold

    Reputations:
    14,252
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,517
    Likes Received:
    41,463
    Nice grammar :frog:. Did Rush Limbaugh say it????? Millions of people are losing their fucking health insurance because of that fucking asshole, the democrats and Chief Justice Roberts! 10's of millions are gonna lose theirs too next year!
     
  16. Nantrax

    Nantrax Well-Known Member VIP Gold

    Reputations:
    0
    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    28,041
    Likes Received:
    889
    I ain't saying he's a good president because he's not but this idea how things would be so much better if a Republican had won..... Bush did such a great job the 8 years he was in office. :shit:
     
  17. Shivvy

    Shivvy VIP Extreme Gold

    Reputations:
    48,454
    Joined:
    May 23, 2011
    Messages:
    130,059
    Likes Received:
    54,043
    :lol:
     
  18. Cheri

    Cheri Skunk VIP

    Reputations:
    14,453
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    28,387
    Likes Received:
    14,606
    Dude :facepalm:
     
  19. doughhead63

    doughhead63 OD'd on life itself Staff Member

    Reputations:
    15,785
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    34,804
    Likes Received:
    12,877
    Shut up...you don't work hard, you don't have your own adorable family...
     
  20. doughhead63

    doughhead63 OD'd on life itself Staff Member

    Reputations:
    15,785
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    34,804
    Likes Received:
    12,877
    Schmoopy Rage :jj: