Lose a plane, gain a big foot?

Discussion in 'The Bar' started by Psyche, May 13, 2014.

  1. Psyche

    Psyche Freethinker

    Reputations:
    3
    Joined:
    Jan 9, 2014
    Messages:
    31,723
    Likes Received:
    14,178
    Did Les Stroud really find a Sasquatch? :wtf:

    [video=youtube_share;xHcC6WbwuUw]http://youtu.be/xHcC6WbwuUw[/video]
    http://youtu.be/xHcC6WbwuUw

    [video=youtube_share;bjj40k4zcAo]http://youtu.be/bjj40k4zcAo[/video]
    http://youtu.be/bjj40k4zcAo

    :bigthink

    2 points:

    I haven't seen the episode. Nor read the internets about it, yet.

    B) It's Les F'N Stroud! Idk the man, but he doesn't seem like a full blown charlatan. :dontknow:

    It's either an awesome fake or a legitimate North American land ape.

    What says you people?
     
  2. Psyche

    Psyche Freethinker

    Reputations:
    3
    Joined:
    Jan 9, 2014
    Messages:
    31,723
    Likes Received:
    14,178
    Sasquatchwut?!
     
  3. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter

    Reputations:
    16,826
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,898
    Likes Received:
    42,217
  4. Mr. Potato Head

    Mr. Potato Head ~Would Like to Play~ Gold

    Reputations:
    39,412
    Joined:
    Sep 15, 2010
    Messages:
    73,400
    Likes Received:
    28,864
    Saw that today. Looked pretty fake.
     
  5. Rod-Stroker

    Rod-Stroker I'm gonna rock ya till it strikes the hour Gold

    Reputations:
    16,552
    Joined:
    Jan 26, 2012
    Messages:
    11,364
    Likes Received:
    9,516
    Leslie is a straight shooter I don't think he'd stoop that low
     
  6. Rod-Stroker

    Rod-Stroker I'm gonna rock ya till it strikes the hour Gold

    Reputations:
    16,552
    Joined:
    Jan 26, 2012
    Messages:
    11,364
    Likes Received:
    9,516
    GD Auto correct
     
  7. Psyche

    Psyche Freethinker

    Reputations:
    3
    Joined:
    Jan 9, 2014
    Messages:
    31,723
    Likes Received:
    14,178
    :bigthink


    [​IMG]
     
  8. Psyche

    Psyche Freethinker

    Reputations:
    3
    Joined:
    Jan 9, 2014
    Messages:
    31,723
    Likes Received:
    14,178
    That's what I'm saying. You ever see those awesome walking landscape shots he'd set up? By himself! :grad:

    He's way more credible than the finding big foot guys.
     
  9. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter

    Reputations:
    16,826
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,898
    Likes Received:
    42,217
  10. Psyche

    Psyche Freethinker

    Reputations:
    3
    Joined:
    Jan 9, 2014
    Messages:
    31,723
    Likes Received:
    14,178
    Calm down. We're not talking about actual science here. Or partisan politics. It's gonna be alright. :console:
     
  11. Mr. Potato Head

    Mr. Potato Head ~Would Like to Play~ Gold

    Reputations:
    39,412
    Joined:
    Sep 15, 2010
    Messages:
    73,400
    Likes Received:
    28,864
    WAY more realistic.
     
  12. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter

    Reputations:
    16,826
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,898
    Likes Received:
    42,217
    There is no Bigfoot, Lizard Man, Lochness Monster, etc....All of these myths have been proven to be hoax's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  13. Psyche

    Psyche Freethinker

    Reputations:
    3
    Joined:
    Jan 9, 2014
    Messages:
    31,723
    Likes Received:
    14,178
    Idk, man. It looks kinda like an ape to me. :dontknow:. While Harry looked like Ron Perlman. :grad:
     
  14. Psyche

    Psyche Freethinker

    Reputations:
    3
    Joined:
    Jan 9, 2014
    Messages:
    31,723
    Likes Received:
    14,178
    :no:

    Incidents of tomfoolery have been debunked, that has no bearing on their existence. :nono:

    Gorillas were once believed to be debunked myths. Now we take them for granted. :fil:
     
  15. Psyche

    Psyche Freethinker

    Reputations:
    3
    Joined:
    Jan 9, 2014
    Messages:
    31,723
    Likes Received:
    14,178
    I know Floridians who whole heartedly believe in the stink-monkey. :dontknow:
     
  16. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter

    Reputations:
    16,826
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,898
    Likes Received:
    42,217
    JFC:facepalm:
     
  17. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter

    Reputations:
    16,826
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,898
    Likes Received:
    42,217
    Stink Eye lives in San Diego.
     
  18. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter

    Reputations:
    16,826
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,898
    Likes Received:
    42,217
    How in the fuck were gorillas a myth when you can go into certain jungles and actually see them with your own eyes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A lot of them too!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:cuss:
     
  19. Psyche

    Psyche Freethinker

    Reputations:
    3
    Joined:
    Jan 9, 2014
    Messages:
    31,723
    Likes Received:
    14,178
    DF is a stink monkey? :wtf:
     
  20. Psyche

    Psyche Freethinker

    Reputations:
    3
    Joined:
    Jan 9, 2014
    Messages:
    31,723
    Likes Received:
    14,178
    :facepalm: Holy shit, are you serious?