Need help buying a good toilet bowl......

Discussion in 'The Bar' started by BleedingGums, Oct 11, 2012.

  1. BleedingGums

    BleedingGums Fesh Fox Faggot VIP

    Reputations:
    17,105
    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    39,913
    Likes Received:
    4,620
    Any suggestions??

    needs to be 1.6 or more :bs:

    help a nigga out

    Hi Moopy :c
     
  2. nazdrowie

    nazdrowie Sultan of Sweat Gold

    Reputations:
    191,872
    Joined:
    Sep 13, 2010
    Messages:
    126,132
    Likes Received:
    24,969
    ass eats goatfaggot man


    :scratch:
     
  3. Shine

    Shine 2012 rookie of the year VIP

    Reputations:
    25
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    26,036
    Likes Received:
    0
    :bs: shit outdoors
     
  4. Capn Crud

    Capn Crud The Pride of Cucamonga VIP Gold

    Reputations:
    92,083
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    63,526
    Likes Received:
    8,371
  5. DrivenByDemons

    DrivenByDemons Spinoff Jesus Staff Member

    Reputations:
    261,065
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    70,273
    Likes Received:
    42,171
    Kohler
     
  6. Vyb

    Vyb serial chiller Gold

    Reputations:
    7,050
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    43,535
    Likes Received:
    1,302
    All I know is I like this black toilet I've got at work. It always looks clean! :c
     
  7. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    91,446
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    32,948
    Likes Received:
    13,493
    yes or Toto
     
  8. Capn Crud

    Capn Crud The Pride of Cucamonga VIP Gold

    Reputations:
    92,083
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    63,526
    Likes Received:
    8,371
  9. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    91,446
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    32,948
    Likes Received:
    13,493
    Kohler 1.28 works great btw.

    Put this Cimmeron in today :smile:

    comfort height fo a nigga

    [​IMG]
     
  10. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    91,446
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    32,948
    Likes Received:
    13,493
    don't be a douche, spend the money and get the good solid plastic soft close seat
     
  11. jaw_belize

    jaw_belize Well-Known Member VIP

    Reputations:
    5,035
    Joined:
    Sep 19, 2010
    Messages:
    42,043
    Likes Received:
    1,132
    what would KOAB say?
     
  12. acagirl98

    acagirl98 Well-Known Member

    Reputations:
    724
    Joined:
    Dec 7, 2010
    Messages:
    9,823
    Likes Received:
    34
    I like wooden seats better than plastic.
     
  13. Daveindiego

    Daveindiego Confirmed Internet Legend Gold

    Reputations:
    453,370
    Joined:
    Sep 19, 2010
    Messages:
    75,389
    Likes Received:
    29,854
    Toto.

    You can flush tree stumps down that fucker.

    Trust me. :smile:
     
  14. Daveindiego

    Daveindiego Confirmed Internet Legend Gold

    Reputations:
    453,370
    Joined:
    Sep 19, 2010
    Messages:
    75,389
    Likes Received:
    29,854

    WTF do you know?

    It ain't a Toto.
     
  15. Daveindiego

    Daveindiego Confirmed Internet Legend Gold

    Reputations:
    453,370
    Joined:
    Sep 19, 2010
    Messages:
    75,389
    Likes Received:
    29,854

    Sometimes I have to. :c
     
  16. mattyfishrip197

    mattyfishrip197 Well-Known Member

    Reputations:
    12,892
    Joined:
    Sep 10, 2010
    Messages:
    16,093
    Likes Received:
    409
    in the diy section....that one plumber dude and driven by demons both said koehler....
     
  17. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    91,446
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    32,948
    Likes Received:
    13,493
    :fil:
     
  18. Mlaw

    Mlaw Quite Contrarian Gold

    Reputations:
    369,458
    Joined:
    Nov 5, 2010
    Messages:
    58,833
    Likes Received:
    23,912
    that's mah terlet
     
  19. BleedingGums

    BleedingGums Fesh Fox Faggot VIP

    Reputations:
    17,105
    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    39,913
    Likes Received:
    4,620
    for reals

    heard toto is baller as fuck

    can u hit up loew or home de pot for them???

    right now guest has a american standard 1.6 flushes good

    master has a :shit: glacier bay 1.28 bullshit

    sucks ass

    gonna replace it
     
  20. Splash

    Splash Huge Member VIP

    Reputations:
    62,684
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    43,369
    Likes Received:
    4,601
    Toto toilets "is baller as fuck" he says