Shop Now At Amazon

Okay. I'm fucking drunk

Discussion in 'The Bar' started by Neesie, Nov 17, 2012.

  1. Neesie

    Neesie Princess Parliaments Gold VIP

    Reputations:
    45,650
    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    57,737
    Likes Received:
    1,089
    But that was some funny fucking shit

    :jj:
     
  2. Sponsor

    Sponsor

    Reputations:
    0
     
    Shop Now At eBay
  3. Splash

    Splash Huge Member Gold

    Reputations:
    74,015
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    39,093
    Likes Received:
    1,760
    Accidental wrong hole?
     
  4. TonyJax

    TonyJax Well-Known Member VIP

    Reputations:
    19,045
    Joined:
    Jul 3, 2012
    Messages:
    13,037
    Likes Received:
    941
  5. gridman

    gridman Dancing Madly Backwards Gold

    Reputations:
    93,702
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    30,217
    Likes Received:
    2,917
    shit got real
     
  6. HAL

    HAL ☉_☉

    Reputations:
    56,112
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    81,578
    Likes Received:
    8,254
    wanna cyber?
     
  7. Satori Brah

    Satori Brah Piece of Shit Gold

    Reputations:
    54,897
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    47,503
    Likes Received:
    3,801
  8. SeXtion 8

    SeXtion 8 New Member VIP

    Reputations:
    6
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    10,010
    Likes Received:
    2
  9. Phil McKrakin

    Phil McKrakin AKA Howie VIP

    Reputations:
    146,364
    Joined:
    Jan 15, 2012
    Messages:
    42,089
    Likes Received:
    3,836
    :woot:

    I'm only on my second drink.
     
  10. Charon

    Charon Soulless VIP

    Reputations:
    4,386
    Joined:
    Apr 3, 2012
    Messages:
    12,244
    Likes Received:
    1,083
    Too real, apparently


    I've got my rum
     
  11. Phil McKrakin

    Phil McKrakin AKA Howie VIP

    Reputations:
    146,364
    Joined:
    Jan 15, 2012
    Messages:
    42,089
    Likes Received:
    3,836
    :lol:
     
  12. Neesie

    Neesie Princess Parliaments Gold VIP

    Reputations:
    45,650
    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    57,737
    Likes Received:
    1,089
    I seen it. :omg:
     
  13. gridman

    gridman Dancing Madly Backwards Gold

    Reputations:
    93,702
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    30,217
    Likes Received:
    2,917
    Kinda fucked up
     
  14. HAL

    HAL ☉_☉

    Reputations:
    56,112
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    81,578
    Likes Received:
    8,254
    Am I attractive now, Neesie?
     
  15. Daveindiego

    Daveindiego Well-Known Member VIP

    Reputations:
    42,800
    Joined:
    Sep 19, 2010
    Messages:
    42,030
    Likes Received:
    3,870
    I'm pretty faded.

    Is Fred gone? :chair:
     
  16. Capn Crud

    Capn Crud The pride of Cucamonga Gold VIP

    Reputations:
    26,712
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    44,723
    Likes Received:
    1,018
    I'll drink to that :beer:
     
  17. Neesie

    Neesie Princess Parliaments Gold VIP

    Reputations:
    45,650
    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    57,737
    Likes Received:
    1,089
    That resulted in a turrible injury. :no:
     
  18. gridman

    gridman Dancing Madly Backwards Gold

    Reputations:
    93,702
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    30,217
    Likes Received:
    2,917
    Crossbarred
     
  19. Slippy

    Slippy Well-Known Member VIP

    Reputations:
    940
    Joined:
    Nov 19, 2010
    Messages:
    31,418
    Likes Received:
    55
    :rofl:
     
  20. Daveindiego

    Daveindiego Well-Known Member VIP

    Reputations:
    42,800
    Joined:
    Sep 19, 2010
    Messages:
    42,030
    Likes Received:
    3,870
    They have not produced enough alcohol in this world for that.
     
  21. Chaos

    Chaos Active Member

    Reputations:
    62
    Joined:
    Oct 9, 2011
    Messages:
    23,177
    Likes Received:
    5
    That thread just disappeared. Like the twilight zone and shit. :surprised:
     

Share This Page