Shop Now At Amazon

OldTip: Dave!!!

Discussion in 'The Bar' started by gilaet, Dec 5, 2012.

  1. gilaet

    gilaet remember Sammy Jankis Administrator

    Reputations:
    180,708
    Joined:
    Aug 23, 2010
    Messages:
    71,811
    Likes Received:
    7,642
    NW of Solitude.

    [​IMG]

    [video=youtube;n31fjyYNmT4]http://www.youtube.com/watch?v=n31fjyYNmT4[/video]
     
  2. Sponsor

    Sponsor

    Reputations:
    0
     
    Shop Now At eBay
  3. nazdrowie

    nazdrowie Nacho Shithead Gold

    Reputations:
    68,777
    Joined:
    Sep 13, 2010
    Messages:
    101,843
    Likes Received:
    5,808
    I don't get it
     
  4. gilaet

    gilaet remember Sammy Jankis Administrator

    Reputations:
    180,708
    Joined:
    Aug 23, 2010
    Messages:
    71,811
    Likes Received:
    7,642
    :stfu:
     
  5. Daveindiego

    Daveindiego Lates VIP

    Reputations:
    42,411
    Joined:
    Sep 19, 2010
    Messages:
    43,308
    Likes Received:
    4,816
    Yeah, that's awesome bro.

    WTF are those other places around it?!!

    Maybe if Dawg had given you the ability to sticky threads, you could have put this into the <Definitive> thread, and I could refer to it later. :c
     
  6. Daveindiego

    Daveindiego Lates VIP

    Reputations:
    42,411
    Joined:
    Sep 19, 2010
    Messages:
    43,308
    Likes Received:
    4,816
    Man, I ain't found half that shit yet.

    WTF is that big bear claw thingie? :smile:
     
  7. DrivenByDemons

    DrivenByDemons Hold out your hand and draw back a stump Staff Member

    Reputations:
    83,160
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    45,273
    Likes Received:
    11,832
    Dorks
     
  8. Ridic Too2

    Ridic Too2 New Member Shot Dead

    Reputations:
    -6
    Joined:
    May 31, 2011
    Messages:
    6,219
    Likes Received:
    0
    Virgin thread.
     
  9. Jack-A-Roe

    Jack-A-Roe Active Member

    Reputations:
    27
    Joined:
    Sep 15, 2010
    Messages:
    6,476
    Likes Received:
    10
    do you know how to read the radar?
     
  10. tomtom

    tomtom New Member

    Reputations:
    0
    Joined:
    Sep 27, 2010
    Messages:
    19,296
    Likes Received:
    1
    [​IMG]
     
  11. gilaet

    gilaet remember Sammy Jankis Administrator

    Reputations:
    180,708
    Joined:
    Aug 23, 2010
    Messages:
    71,811
    Likes Received:
    7,642
    Dave :facepalm:
     
  12. Jack-A-Roe

    Jack-A-Roe Active Member

    Reputations:
    27
    Joined:
    Sep 15, 2010
    Messages:
    6,476
    Likes Received:
    10
    Dave's all like " I dunno if I like the Empire or the Stormcloaks, lol"
     
  13. gilaet

    gilaet remember Sammy Jankis Administrator

    Reputations:
    180,708
    Joined:
    Aug 23, 2010
    Messages:
    71,811
    Likes Received:
    7,642
    Dave is a walking Wabbajack.
     
  14. Billy Brown

    Billy Brown Spanning Time VIP

    Reputations:
    19,580
    Joined:
    Dec 15, 2011
    Messages:
    29,941
    Likes Received:
    1,094
    Dave sucks at video games.
     
  15. Ridic Too2

    Ridic Too2 New Member Shot Dead

    Reputations:
    -6
    Joined:
    May 31, 2011
    Messages:
    6,219
    Likes Received:
    0
    Dave has rock star hair
     
  16. Jack-A-Roe

    Jack-A-Roe Active Member

    Reputations:
    27
    Joined:
    Sep 15, 2010
    Messages:
    6,476
    Likes Received:
    10
    Dave's all like "who is Daedric Lord Molag Bal? I dunno lol"
     
  17. Jack-A-Roe

    Jack-A-Roe Active Member

    Reputations:
    27
    Joined:
    Sep 15, 2010
    Messages:
    6,476
    Likes Received:
    10
    George Clooney is jealous of all the pussy Dave gets.
     
  18. Daveindiego

    Daveindiego Lates VIP

    Reputations:
    42,411
    Joined:
    Sep 19, 2010
    Messages:
    43,308
    Likes Received:
    4,816
    I was using that last night.

    I fucked up a bear with it and it went up in red smoke. I walked a little bit, and bam, there is the bear again.

    I tried it on a dragon too, matter of fact, that's where I quit. The dragon ate me like 2 times in a row, and I got pissed off.
     
  19. gilaet

    gilaet remember Sammy Jankis Administrator

    Reputations:
    180,708
    Joined:
    Aug 23, 2010
    Messages:
    71,811
    Likes Received:
    7,642
    Yup.
     
  20. Jack-A-Roe

    Jack-A-Roe Active Member

    Reputations:
    27
    Joined:
    Sep 15, 2010
    Messages:
    6,476
    Likes Received:
    10
    lol, I dunno lemme use the wabbajack on a dragon lol
     
  21. Jack-A-Roe

    Jack-A-Roe Active Member

    Reputations:
    27
    Joined:
    Sep 15, 2010
    Messages:
    6,476
    Likes Received:
    10
    if skyrim were real life Dave would be an Argonian, PWNED!
     

Share This Page