OMG check out these facials.

Discussion in 'The Bar' started by BaddFunn, Dec 29, 2014.

  1. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    8,502
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    35,025
    Likes Received:
    16,056
    FUCK :yes:

    check out the couple turns he throws right after he wipes some snow off the lense. that's living.

     
    DarkFriday, PullMyFinger and Mack like this.
  2. DrivenByDemons

    DrivenByDemons Spinoff Jesus Staff Member

    Reputations:
    3,733
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    71,239
    Likes Received:
    43,678
    @sonny bono
     
  3. Mack

    Mack Well-Known Member VIP

    Reputations:
    20,824
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    78,111
    Likes Received:
    30,276
    That dude is legit.
     
  4. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    8,502
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    35,025
    Likes Received:
    16,056
    I can still do that shit but you best believe I'd be wearing a fucking helmet.
     
    DrivenByDemons likes this.
  5. PullMyFinger

    PullMyFinger Hors d'oeuvre Addict VIP

    Reputations:
    160
    Joined:
    Sep 28, 2010
    Messages:
    11,819
    Likes Received:
    1,378
    Was I the only one waiting for him to take a face plant into a tree?
     
  6. Gas Face

    Gas Face Well-Known Member VIP

    Reputations:
    1,571
    Joined:
    Jan 30, 2011
    Messages:
    33,916
    Likes Received:
    4,117
    [​IMG]
     
    Last edited by a moderator: Dec 29, 2014
    I invented that likes this.
  7. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    8,502
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    35,025
    Likes Received:
    16,056
    Oh jesus christ what did you just do?
     
  8. Sleep

    Sleep Bitch Sit Down. Be Humble. VIP

    Reputations:
    18,246
    Joined:
    Feb 17, 2012
    Messages:
    29,265
    Likes Received:
    27,625
  9. DrSublux

    DrSublux Who am dis VIP

    Reputations:
    8,311
    Joined:
    Sep 20, 2010
    Messages:
    26,039
    Likes Received:
    14,026
    @Schmoopy
     
    Last edited by a moderator: Dec 29, 2014
  10. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter Gold

    Reputations:
    14,378
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,575
    Likes Received:
    41,555
    You weren't banned? Damn!
     
  11. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter Gold

    Reputations:
    14,378
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,575
    Likes Received:
    41,555
    That isn't SFW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:yell:
     
    Last edited by a moderator: Dec 29, 2014
  12. DrSublux

    DrSublux Who am dis VIP

    Reputations:
    8,311
    Joined:
    Sep 20, 2010
    Messages:
    26,039
    Likes Received:
    14,026
    your jew powers are no match for me
     
    zhukov and BaddFunn like this.
  13. Lemmy

    Lemmy Douchebag Extraordinaire Gold

    Reputations:
    17,106
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    31,967
    Likes Received:
    35,728
    WTF is wrong with you? Spoiler tag it mother fucker! :jj:
     
  14. Sleep

    Sleep Bitch Sit Down. Be Humble. VIP

    Reputations:
    18,246
    Joined:
    Feb 17, 2012
    Messages:
    29,265
    Likes Received:
    27,625
    Oh fucking great, now @Mr. Clutch is gonna come in here saying "I would have been banned if I wahwahwah".
     
  15. Gas Face

    Gas Face Well-Known Member VIP

    Reputations:
    1,571
    Joined:
    Jan 30, 2011
    Messages:
    33,916
    Likes Received:
    4,117
    :jj: sorry man. I thought since it was pixelated it was good. :facepalm:
     
    Lemmy likes this.
  16. DrSublux

    DrSublux Who am dis VIP

    Reputations:
    8,311
    Joined:
    Sep 20, 2010
    Messages:
    26,039
    Likes Received:
    14,026
    the only problem I had with it was that he missed a few spooges :dontknow:
     
  17. Sleep

    Sleep Bitch Sit Down. Be Humble. VIP

    Reputations:
    18,246
    Joined:
    Feb 17, 2012
    Messages:
    29,265
    Likes Received:
    27,625
    Very sloppy:grad:
     
  18. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter Gold

    Reputations:
    14,378
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,575
    Likes Received:
    41,555
    I didn't hit the alert btw.:nono:
     
  19. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter Gold

    Reputations:
    14,378
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,575
    Likes Received:
    41,555
    Nor did I for the degenerate chiropractor's SB smiley. I should've though!
     
  20. DrSublux

    DrSublux Who am dis VIP

    Reputations:
    8,311
    Joined:
    Sep 20, 2010
    Messages:
    26,039
    Likes Received:
    14,026
    no one gives a fuck heeb
     
    Gas Face likes this.