Shop Now At Amazon

Possibly Bath Salts? This guy went insane lol

Discussion in 'The Bar' started by dawg, Dec 21, 2012.

  1. dawg

    dawg In The Dog House Shed Founder

    Reputations:
    179,216
    Joined:
    Aug 19, 2010
    Messages:
    63,868
    Likes Received:
    9,202
    I want my mommy!!! :jj:

    [video=youtube;b_2DVLl281I]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=b_2DVLl281I#![/video]
     
  2. Smell Muhfinger

    Smell Muhfinger "is just really nice?"

    Reputations:
    -3
    Joined:
    Aug 29, 2010
    Messages:
    4,323
    Likes Received:
    0
    Definitely not pot or shrooms...:coffee:
     
  3. jonpow

    jonpow Tennessee Jed VIP

    Reputations:
    15,162
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    30,362
    Likes Received:
    832
    Martha Segowski :mjerk:
     
  4. Schmoopy

    Schmoopy Employee of the Year 8 Years In A Row And Counting Gold

    Reputations:
    90,796
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    139,181
    Likes Received:
    4,804
    Goddamn did you butcher her last name!:lol:
     
  5. Mur

    Mur Mod Gold VIP

    Reputations:
    871
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    7,138
    Likes Received:
    186
  6. Schmoopy

    Schmoopy Employee of the Year 8 Years In A Row And Counting Gold

    Reputations:
    90,796
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    139,181
    Likes Received:
    4,804
    About time you posted a decent video IMO. :ucoffee:
     
  7. Smell Muhfinger

    Smell Muhfinger "is just really nice?"

    Reputations:
    -3
    Joined:
    Aug 29, 2010
    Messages:
    4,323
    Likes Received:
    0
    Yeah, best looking chick in that whole video. :hhh:
     
  8. GHP

    GHP New Member Shot Dead

    Reputations:
    25
    Joined:
    Sep 2, 2010
    Messages:
    40,385
    Likes Received:
    2
    He's wearing a Cool Story Bro t-shirt :hhh:
     
  9. DarkFriday

    DarkFriday Meh Gold

    Reputations:
    169,702
    Joined:
    Jul 6, 2011
    Messages:
    87,793
    Likes Received:
    12,856
  10. The Gas Face

    The Gas Face Well-Known Member VIP

    Reputations:
    3,656
    Joined:
    Jan 30, 2011
    Messages:
    26,593
    Likes Received:
    340
    Sounds like the scream of a man who isn't spending Christmas with his family
     
  11. DarkFriday

    DarkFriday Meh Gold

    Reputations:
    169,702
    Joined:
    Jul 6, 2011
    Messages:
    87,793
    Likes Received:
    12,856
    True dat.

    Looooong ass weekend in County :coffee:
     
  12. renchfrieswith

    renchfrieswith Well-Known Member VIP

    Reputations:
    20,986
    Joined:
    Apr 9, 2012
    Messages:
    7,596
    Likes Received:
    1,166
    lmao. That's some serious headbanging.
     
  13. Mr Sinister

    Mr Sinister Staff Member

    Reputations:
    64,749
    Joined:
    Apr 26, 2012
    Messages:
    20,504
    Likes Received:
    4,955
    i bet it was bath salts but at least he didnt eat any ones face
     
  14. nicksgt

    nicksgt VIP Extreme Gold

    Reputations:
    368,370
    Joined:
    Jan 17, 2012
    Messages:
    6,597
    Likes Received:
    5,683
    There was a really interesting article in playboy this month that basically proved that bath salts had nothing to do with the Miami zombie attack..one cop made it up and it just spread like wildfire
     

Share This Page