Robot vacuum cleaner 'attacks' woman.

Discussion in 'The Bar' started by I invented that, Feb 9, 2015.

  1. I invented that

    I invented that VIP Extreme Gold

    Reputations:
    65,498
    Joined:
    Jun 3, 2012
    Messages:
    45,211
    Likes Received:
    35,400
    Teeney, Jayla and Mr Sinister like this.
  2. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    21,529
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    36,892
    Likes Received:
    18,564
    splashroomba
     
  3. A Succulent Chinese Meal

    A Succulent Chinese Meal Pat just wants his teeth. VIP

    Reputations:
    64,120
    Joined:
    Aug 31, 2010
    Messages:
    55,313
    Likes Received:
    30,823
     
    Rum Balls likes this.
  4. A Succulent Chinese Meal

    A Succulent Chinese Meal Pat just wants his teeth. VIP

    Reputations:
    64,120
    Joined:
    Aug 31, 2010
    Messages:
    55,313
    Likes Received:
    30,823
  5. Lemmy

    Lemmy Douchebag Extraordinaire Gold

    Reputations:
    64,710
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    33,722
    Likes Received:
    40,389
    Schmoopy attacks women. Schmoopy sells vacuums. Vacuum attacks woman. I saw this coming.
     
    Tigger Please, Slippy, Psyche and 3 others like this.
  6. keywordpk

    keywordpk Perpetual Geek Gold

    Reputations:
    300
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    35,571
    Likes Received:
    3,785
    It all makes perfect sense when you put it like that. :c
     
    Lemmy likes this.
  7. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    21,529
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    36,892
    Likes Received:
    18,564
    [​IMG]
     
  8. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    21,529
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    36,892
    Likes Received:
    18,564
    [​IMG]
     
    Summer and Jayla like this.
  9. geo

    geo Well-Known Member

    Reputations:
    1,293
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    16,092
    Likes Received:
    6,207
    :hilarious:
     
  10. gwartney

    gwartney Is there gas in the car? VIP

    Reputations:
    33,678
    Joined:
    Sep 23, 2010
    Messages:
    49,579
    Likes Received:
    23,135
    We had one of those Roombas for a while. A piece of shit. Still better than an Oreck but, a piece of shit.
     
    Dream Theater likes this.
  11. keywordpk

    keywordpk Perpetual Geek Gold

    Reputations:
    300
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    35,571
    Likes Received:
    3,785
    We have a Dyson. Love it. :D
     
  12. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter

    Reputations:
    16,826
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,897
    Likes Received:
    42,217
    WTF?:mad:
     
  13. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter

    Reputations:
    16,826
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,897
    Likes Received:
    42,217
    That gif's older than your flapjacks, flapjacks.
     
  14. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter

    Reputations:
    16,826
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,897
    Likes Received:
    42,217
    I think flapjacks has me on ignore too.:jj:
     
  15. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter

    Reputations:
    16,826
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    215,897
    Likes Received:
    42,217
    A lot of people have put me on ignore lately.:mjerk:
     
  16. Dream Theater

    Dream Theater DAWGS E-BULLY Squad Gold

    Reputations:
    75,598
    Joined:
    Sep 17, 2010
    Messages:
    30,086
    Likes Received:
    52,944
    I am hearing a lot of good things about Shark vacuums. I belong to a German Shepherd owners forum and people swear by it for dog hair. Better than Dyson at half the price and no expensive bags to replace like certain out dated brands.
     
  17. Lemmy

    Lemmy Douchebag Extraordinaire Gold

    Reputations:
    64,710
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    33,722
    Likes Received:
    40,389
    Do you ever post "pwned faggit" on that forum? I have to be careful when I post elsewhere. In one of the guitar forums I post at a member's wife cleaned out his extensive guitar collection and some other crap because she was leaving him after finding out he had a girlfriend. I replied with that site's version of ":lol:" and got banned for "being mean". :jj:
     
    Last edited: Feb 9, 2015
    gwartney likes this.
  18. gwartney

    gwartney Is there gas in the car? VIP

    Reputations:
    33,678
    Joined:
    Sep 23, 2010
    Messages:
    49,579
    Likes Received:
    23,135
    :owned:
     
    Lemmy likes this.
  19. Lemmy

    Lemmy Douchebag Extraordinaire Gold

    Reputations:
    64,710
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    33,722
    Likes Received:
    40,389
    I was called a "racist" and suspended from a car forum because a member had a handful of accidents over a few months and I asked if he was asian. Turns out that he was. Who knew? An asian with a '70 Torino. :facepalm:
     
    Psyche and AmishGirl like this.
  20. Dream Theater

    Dream Theater DAWGS E-BULLY Squad Gold

    Reputations:
    75,598
    Joined:
    Sep 17, 2010
    Messages:
    30,086
    Likes Received:
    52,944
    :facepalm: this place and SFN have ruined me from behaving on other boards. I brought my brand of humor to a Harley Davidson forum and I swear those guys are all a bunch of fags. I was alerted on and reprimanded. It's too bad there is too much valuable information on that site I like to stay in tune with.
    Now I mainly just read the shit there and only post if I have a legitimate question.
     
    Lemmy likes this.