Simulation of Schizophrenia

Discussion in 'The Bar' started by jaw_belize, Nov 26, 2012.

  1. jaw_belize

    jaw_belize Well-Known Member VIP

    Reputations:
    5,097
    Joined:
    Sep 19, 2010
    Messages:
    42,058
    Likes Received:
    1,146
    [video=youtube;0vvU-Ajwbok]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0vvU-Ajwbok[/video]
     
  2. ChuckZ

    ChuckZ Stay in bed, float up stream VIP

    Reputations:
    200,712
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    208,438
    Likes Received:
    41,062
    sure
     
  3. Dream Theater

    Dream Theater DAWGS E-BULLY Squad Gold

    Reputations:
    193,987
    Joined:
    Sep 17, 2010
    Messages:
    26,468
    Likes Received:
    45,308
    tl;dw
     
  4. Napoleon V2

    Napoleon V2 New Member Banned User

    Reputations:
    21
    Joined:
    Oct 4, 2010
    Messages:
    15,803
    Likes Received:
    9
    scary shit
     
  5. jaw_belize

    jaw_belize Well-Known Member VIP

    Reputations:
    5,097
    Joined:
    Sep 19, 2010
    Messages:
    42,058
    Likes Received:
    1,146
    u try it napoloen?
     
  6. BleedingGums

    BleedingGums Fesh Fox Faggot VIP

    Reputations:
    17,765
    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    40,284
    Likes Received:
    4,890
  7. HeinousMark

    HeinousMark Creepy-Ass Cracka VIP

    Reputations:
    9
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    19,629
    Likes Received:
    3
    One of those voices called me a Reggie :mad:
     
  8. BleedingGums

    BleedingGums Fesh Fox Faggot VIP

    Reputations:
    17,765
    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    40,284
    Likes Received:
    4,890
    shit was cool
     
  9. Napoleon V2

    Napoleon V2 New Member Banned User

    Reputations:
    21
    Joined:
    Oct 4, 2010
    Messages:
    15,803
    Likes Received:
    9
    yeah
    I've seen other vids too
    I'm very afraid of becoming schizophrenic, it happened to a family member of mine.
     
  10. Napoleon V2

    Napoleon V2 New Member Banned User

    Reputations:
    21
    Joined:
    Oct 4, 2010
    Messages:
    15,803
    Likes Received:
    9
    [video=youtube;dkB2CGL769o]https://www.youtube.com/watch?v=dkB2CGL769o[/video]
     
  11. jaw_belize

    jaw_belize Well-Known Member VIP

    Reputations:
    5,097
    Joined:
    Sep 19, 2010
    Messages:
    42,058
    Likes Received:
    1,146
    LOL
    that shit was funny
     
  12. jaw_belize

    jaw_belize Well-Known Member VIP

    Reputations:
    5,097
    Joined:
    Sep 19, 2010
    Messages:
    42,058
    Likes Received:
    1,146
    u think that shit really exists?

    or just some made up shit for people to pop pills or to have an out when they kill someone on purpose
     
  13. Napoleon V2

    Napoleon V2 New Member Banned User

    Reputations:
    21
    Joined:
    Oct 4, 2010
    Messages:
    15,803
    Likes Received:
    9
    nah I think its real
     
  14. Shivvy

    Shivvy Well-Known Member Banned User

    Reputations:
    238,070
    Joined:
    May 23, 2011
    Messages:
    124,183
    Likes Received:
    45,099
    holy hell
     
  15. BleedingGums

    BleedingGums Fesh Fox Faggot VIP

    Reputations:
    17,765
    Joined:
    Sep 21, 2010
    Messages:
    40,284
    Likes Received:
    4,890
    nah

    its real
     
  16. Satori Brah

    Satori Brah Well-Known Member

    Reputations:
    104,905
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    52,097
    Likes Received:
    7,564
    It's very real. The reason they kill is because they are off their meds. That said, a very small % are dangerous.
     
  17. Billy Brown

    Billy Brown Thinking big VIP

    Reputations:
    71,051
    Joined:
    Dec 15, 2011
    Messages:
    37,965
    Likes Received:
    5,410
    THat's not what it's like at all.
     
  18. Satori Brah

    Satori Brah Well-Known Member

    Reputations:
    104,905
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    52,097
    Likes Received:
    7,564
    If you're past 25 you're probably ok.
     
  19. BearShit

    BearShit BearShit + Tom Hardy = BFF

    Reputations:
    110,535
    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    41,088
    Likes Received:
    5,168
    Seems cool

    gonna rip it and burn to scare the fuck out of my family
     
  20. Napoleon V2

    Napoleon V2 New Member Banned User

    Reputations:
    21
    Joined:
    Oct 4, 2010
    Messages:
    15,803
    Likes Received:
    9
    21 :ohnoes:
    my family member was a heavy drug user though