so how hard did you get hit with tax penalties?

Discussion in 'The Bar' started by Shivvy, Feb 2, 2015.

  1. Shivvy

    Shivvy Well-Known Member Banned User

    Reputations:
    238,070
    Joined:
    May 23, 2011
    Messages:
    124,183
    Likes Received:
    45,099
    i got my insurance around June. I got hit with a $300 penalty for not having it all year
     
  2. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    99,583
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    33,693
    Likes Received:
    14,647
    no penalties because I just gave them all my profits :party:
     
    The Snork and DarkFriday like this.
  3. Shivvy

    Shivvy Well-Known Member Banned User

    Reputations:
    238,070
    Joined:
    May 23, 2011
    Messages:
    124,183
    Likes Received:
    45,099
    i get a $3600 return though :dancin:
     
  4. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    99,583
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    33,693
    Likes Received:
    14,647
    No BS I sent them $21,500 for the 4th quarter. :mad:
     
  5. Shivvy

    Shivvy Well-Known Member Banned User

    Reputations:
    238,070
    Joined:
    May 23, 2011
    Messages:
    124,183
    Likes Received:
    45,099

    damn, bro. thats a lot
     
  6. Sea Slob

    Sea Slob Well-Known Member

    Reputations:
    99,326
    Joined:
    Apr 25, 2012
    Messages:
    19,157
    Likes Received:
    11,545
    Gonna go see my CPA Nate next month @walterHwhite

    He's great at keeping my taxes below 20%, lots of loopholes for us wealthy biz owners @Satori Brah
     
    Mack likes this.
  7. BrulesRules

    BrulesRules Just grab 'em in the biscuits VIP

    Reputations:
    374,582
    Joined:
    Jan 18, 2012
    Messages:
    137,293
    Likes Received:
    64,038
    0.0
     
  8. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    99,583
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    33,693
    Likes Received:
    14,647
    you're telling me :nocheer:
     
  9. gwartney

    gwartney Unafilliated Gold

    Reputations:
    106,751
    Joined:
    Sep 23, 2010
    Messages:
    43,593
    Likes Received:
    16,044
    I figured out how to really fuck over the IRS. I barely earned anything this year so my taxes will be so low.
     
  10. WillyBest

    WillyBest Achiever Gold

    Reputations:
    259,080
    Joined:
    Feb 7, 2012
    Messages:
    25,024
    Likes Received:
    24,718
    :lol: Poor people... I paid about 10 times that in taxes.
     
    DarkFriday likes this.
  11. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    99,583
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    33,693
    Likes Received:
    14,647
    Thanks for making me feel better. :woot:
     
    DarkFriday, Mr Sinister and WillyBest like this.
  12. WillyBest

    WillyBest Achiever Gold

    Reputations:
    259,080
    Joined:
    Feb 7, 2012
    Messages:
    25,024
    Likes Received:
    24,718
    :lol: I'd rather have paid what you paid!
     
    DarkFriday and Mr Sinister like this.
  13. WillyBest

    WillyBest Achiever Gold

    Reputations:
    259,080
    Joined:
    Feb 7, 2012
    Messages:
    25,024
    Likes Received:
    24,718
    That's chump change. I thought you owned your own business? What did you gross last year?
     
  14. Shivvy

    Shivvy Well-Known Member Banned User

    Reputations:
    238,070
    Joined:
    May 23, 2011
    Messages:
    124,183
    Likes Received:
    45,099

    none of your business :fil:
     
  15. WillyBest

    WillyBest Achiever Gold

    Reputations:
    259,080
    Joined:
    Feb 7, 2012
    Messages:
    25,024
    Likes Received:
    24,718
    You can ballpark it, no one cares, I'm not the IRS.
     
  16. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    99,583
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    33,693
    Likes Received:
    14,647
    How the hell does someone who owns their own business get a tax return? o_O
     
  17. Satori Brah

    Satori Brah Well-Known Member

    Reputations:
    104,905
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    52,097
    Likes Received:
    7,564
    don't own a business
     
    Summer likes this.
  18. RH Goatcabin

    RH Goatcabin Notable Member VIP

    Reputations:
    181,233
    Joined:
    Oct 25, 2010
    Messages:
    84,828
    Likes Received:
    25,199
    You're still here.

    :yay:
     
  19. Sea Slob

    Sea Slob Well-Known Member

    Reputations:
    99,326
    Joined:
    Apr 25, 2012
    Messages:
    19,157
    Likes Received:
    11,545
    @BaddFunn makes $300,000/yr, so $21,000 in quarterly estimates is like couch change to him :grad:
     
  20. Shivvy

    Shivvy Well-Known Member Banned User

    Reputations:
    238,070
    Joined:
    May 23, 2011
    Messages:
    124,183
    Likes Received:
    45,099

    S Corp. i get paid like an employee would