Taco Bell's Capn Crunch Delights--2 Thumbs Up!!!

Discussion in 'The Bar' started by DiamondGoddess, Jul 18, 2015.

  1. DiamondGoddess

    DiamondGoddess Born Ready for My Close-Up! Gold

    Reputations:
    146,790
    Joined:
    Aug 25, 2013
    Messages:
    40,202
    Likes Received:
    78,722
    http://hellogiggles.com/taco-bell-capn-crunch/

    Oh yeah, baby!!!

    Crunchberries crushed with white glaze/frosting filling, fried and rolled in Crunchberries, served warm.

    I approve.

    And I love that I only had to buy 2 for $1.00.

    Mmmmmm...
     
  2. Mr. Potato Head

    Mr. Potato Head ~Would Like to Play~ Gold

    Reputations:
    28,299
    Joined:
    Sep 15, 2010
    Messages:
    72,725
    Likes Received:
    28,106
    Well, I was gonna have a salad. :bigthink
     
    DiamondGoddess likes this.
  3. DiamondGoddess

    DiamondGoddess Born Ready for My Close-Up! Gold

    Reputations:
    146,790
    Joined:
    Aug 25, 2013
    Messages:
    40,202
    Likes Received:
    78,722
    Have both!!!

    :c
     
    Mr. Potato Head likes this.
  4. Apple the cat

    Apple the cat Moral conscience of the Shed

    Reputations:
    26,596
    Joined:
    Sep 25, 2010
    Messages:
    11,727
    Likes Received:
    8,482

    Attn: @Chriza!!!!
     
    DiamondGoddess likes this.
  5. PLZ callmeTED

    PLZ callmeTED National Treasure Gold

    Reputations:
    12,642
    Joined:
    Dec 17, 2011
    Messages:
    23,153
    Likes Received:
    11,249
    Sounds like some shit you'd get at a carnival from some guy with a deformed arm and dirt underneath his finger nails.
     
  6. DiamondGoddess

    DiamondGoddess Born Ready for My Close-Up! Gold

    Reputations:
    146,790
    Joined:
    Aug 25, 2013
    Messages:
    40,202
    Likes Received:
    78,722
    Yeah.

    Oh and yum!!!

    :c
     
    PLZ callmeTED and Summer like this.
  7. Lemmy

    Lemmy Douchebag Extraordinaire Gold

    Reputations:
    34,115
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    32,977
    Likes Received:
    38,405
    This does not discourage me.
     
    DiamondGoddess likes this.
  8. PLZ callmeTED

    PLZ callmeTED National Treasure Gold

    Reputations:
    12,642
    Joined:
    Dec 17, 2011
    Messages:
    23,153
    Likes Received:
    11,249
    Carny folk make me nervous.

    They're like mutants, except they don't have cool shit like knives coming out of their knuckles.
     
    DiamondGoddess and Lemmy like this.
  9. newcastlefan

    newcastlefan גֵּרְשֹׁם VIP

    Reputations:
    37,428
    Joined:
    Dec 31, 2011
    Messages:
    69,466
    Likes Received:
    27,762
    Were deprived: no Taco Bell here anymore
     
    DiamondGoddess likes this.
  10. Lemmy

    Lemmy Douchebag Extraordinaire Gold

    Reputations:
    34,115
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    32,977
    Likes Received:
    38,405
    I will trust them with a deep fryer but absolutely not with mini roller coaster assembly. :fil:
     
    PLZ callmeTED and DiamondGoddess like this.
  11. Thelonious Davis

    Thelonious Davis Magical negro.

    Reputations:
    441
    Joined:
    Sep 19, 2010
    Messages:
    23,091
    Likes Received:
    4,774
    Nope nope nope nope nope.
     
    DiamondGoddess likes this.
  12. DiamondGoddess

    DiamondGoddess Born Ready for My Close-Up! Gold

    Reputations:
    146,790
    Joined:
    Aug 25, 2013
    Messages:
    40,202
    Likes Received:
    78,722
    Exactly!!!

    :c
     
  13. DarkFriday

    DarkFriday Fired as a MOD...Twice. Gold

    Reputations:
    141,790
    Joined:
    Jul 6, 2011
    Messages:
    194,697
    Likes Received:
    122,895
    [​IMG]
     
  14. Mike

    Mike Yo

    Reputations:
    25,159
    Joined:
    Aug 22, 2012
    Messages:
    26,344
    Likes Received:
    15,824
    I love Taco Bell but they don't look very appealing.

    I've had the regular ones and those were good.
     
    DiamondGoddess likes this.
  15. Gitfiddle

    Gitfiddle Live Deliciously

    Reputations:
    9
    Joined:
    Jul 14, 2012
    Messages:
    31,614
    Likes Received:
    26,997
    I love capn crunch.

    I tried these.

    I was not impressed.
     
  16. Blackened

    Blackened Commitment to Excellence

    Reputations:
    3,862
    Joined:
    Aug 29, 2010
    Messages:
    12,386
    Likes Received:
    4,925
    fatter, you or animalsob?
     
  17. DarkFriday

    DarkFriday Fired as a MOD...Twice. Gold

    Reputations:
    141,790
    Joined:
    Jul 6, 2011
    Messages:
    194,697
    Likes Received:
    122,895
    :leavecunt:
     
  18. Capn Crud

    Capn Crud The Pride of Cucamonga VIP Gold

    Reputations:
    11,563
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    67,691
    Likes Received:
    11,263
    Capn mention :woot:
     
  19. A Succulent Chinese Meal

    A Succulent Chinese Meal Walk Hard VIP

    Reputations:
    54,330
    Joined:
    Aug 31, 2010
    Messages:
    53,380
    Likes Received:
    28,323
    Captain Crunch is so salty.
     
  20. Anfkid

    Anfkid Blue Banner Mafia Staff Member

    Reputations:
    102,581
    Joined:
    Feb 18, 2012
    Messages:
    73,584
    Likes Received:
    79,733
    :puke:
    [​IMG]
     
    Capn Crud likes this.