Shop Now At Amazon

Tha Kid gots a beef, fo relly realz

Discussion in 'The Bar' started by h5htyt76757j, Dec 21, 2012.

  1. h5htyt76757j

    h5htyt76757j Chyea Chyea Shot Dead

    Reputations:
    -3,672
    Joined:
    Jun 24, 2011
    Messages:
    34,787
    Likes Received:
    1,351
    Just seent on tha news this 26 random acts of kindness fo tha Newtown Victims

    Fo serious, tha idear is gangsta

    Tha Kid aint like tha fact tho that peeps jus doin nice things fo other peeps so they can post bout that shit on facebook an twitter yo and tha news done be encouragin peeps to tell them what they done done.. shit aint bout tha nice act then yo, shit be bout them braggin bout what they done..


    Shits bullshit yo

    Made Tha Kid madmad yo
     
  2. HAL

    HAL HAM Gold

    Reputations:
    59,989
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    84,088
    Likes Received:
    9,295
  3. Gitfiddle

    Gitfiddle VIP Extreme Gold

    Reputations:
    44,630
    Joined:
    Jul 14, 2012
    Messages:
    14,170
    Likes Received:
    4,018
    [video=youtube;nc_LIR5ExIU]http://www.youtube.com/watch?v=nc_LIR5ExIU[/video]
     
  4. h5htyt76757j

    h5htyt76757j Chyea Chyea Shot Dead

    Reputations:
    -3,672
    Joined:
    Jun 24, 2011
    Messages:
    34,787
    Likes Received:
    1,351
    niggas be like #justboughtthenextpersonscoffee

    Nah son fuck you fo lookin fo props fo doin that shit, do nice shit cuz you wanna , not cuz you want props yo
     
  5. Billy Brown

    Billy Brown Unknown Member VIP

    Reputations:
    24,727
    Joined:
    Dec 15, 2011
    Messages:
    31,145
    Likes Received:
    1,581
    facebook is gay
     
  6. HAL

    HAL HAM Gold

    Reputations:
    59,989
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    84,088
    Likes Received:
    9,295
    liberals
     
  7. Markijuano

    Markijuano Active Member

    Reputations:
    48
    Joined:
    Feb 1, 2011
    Messages:
    19,968
    Likes Received:
    18
    El Niño gots beef burrito yo
     
  8. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    34,468
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    23,576
    Likes Received:
    4,318
    yeah, man. right on.
     
  9. h5htyt76757j

    h5htyt76757j Chyea Chyea Shot Dead

    Reputations:
    -3,672
    Joined:
    Jun 24, 2011
    Messages:
    34,787
    Likes Received:
    1,351
    shit aint bout facebook yo, but you madmad at facebook , them niggas done sumthin to you son?
     
  10. jackie the jerk

    jackie the jerk Not Mexican VIP

    Reputations:
    172
    Joined:
    Aug 20, 2010
    Messages:
    16,390
    Likes Received:
    31
    OMG Did you hear I bought 7 lifetime supporterships for people here at Dawgs?

    Like wow
     
  11. h5htyt76757j

    h5htyt76757j Chyea Chyea Shot Dead

    Reputations:
    -3,672
    Joined:
    Jun 24, 2011
    Messages:
    34,787
    Likes Received:
    1,351
    nigga gankin Tha Kids shit yo, join tha list son
     
  12. h5htyt76757j

    h5htyt76757j Chyea Chyea Shot Dead

    Reputations:
    -3,672
    Joined:
    Jun 24, 2011
    Messages:
    34,787
    Likes Received:
    1,351
    shits what Tha Kid mean son
     
  13. HAL

    HAL HAM Gold

    Reputations:
    59,989
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    84,088
    Likes Received:
    9,295
    thanks
     
  14. Billy Brown

    Billy Brown Unknown Member VIP

    Reputations:
    24,727
    Joined:
    Dec 15, 2011
    Messages:
    31,145
    Likes Received:
    1,581
    Your post was about facebook, so shit is about facebook.

    And no, I don't use facebook.
     
  15. Billy Brown

    Billy Brown Unknown Member VIP

    Reputations:
    24,727
    Joined:
    Dec 15, 2011
    Messages:
    31,145
    Likes Received:
    1,581
    That was very nice of you. Don't brag though, you gonna make clutch madmad.
     
  16. FatKidSullivan

    FatKidSullivan Well-Known Member

    Reputations:
    17,269
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    29,430
    Likes Received:
    5,340
    Please speak in normal English,
     
  17. h5htyt76757j

    h5htyt76757j Chyea Chyea Shot Dead

    Reputations:
    -3,672
    Joined:
    Jun 24, 2011
    Messages:
    34,787
    Likes Received:
    1,351
    you donded understood erethin yo
     
  18. gwartney

    gwartney Well-Known Member VIP Gold

    Reputations:
    44,878
    Joined:
    Sep 23, 2010
    Messages:
    27,701
    Likes Received:
    4,090
    Clutch, they do things differently away from the mean streets.
     
  19. TripTo My Taint

    TripTo My Taint Well-Known Member

    Reputations:
    22,607
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    5,718
    Likes Received:
    357

    If the media wanted to perform 26 acts of random kindness, they should just leave alone the 26 families.
     
  20. h5htyt76757j

    h5htyt76757j Chyea Chyea Shot Dead

    Reputations:
    -3,672
    Joined:
    Jun 24, 2011
    Messages:
    34,787
    Likes Received:
    1,351
    niggas be frontin fo they own gain in tha name of tha victims.. shit aint right yo