The futures uncertain and the End is always near

Discussion in 'The Bar' started by Estocada, Nov 18, 2014.

  1. Estocada

    Estocada Well-Known Member

    Reputations:
    153
    Joined:
    May 9, 2012
    Messages:
    11,768
    Likes Received:
    8,368
    Let it roll.....all night long.
     
    Gomez and Johnnykstaint like this.
  2. Shivvy

    Shivvy Well-Known Member

    Reputations:
    95,149
    Joined:
    May 23, 2011
    Messages:
    136,060
    Likes Received:
    62,402
    Fell asleep reading the title
     
  3. Bro

    Bro Corporate Fascist Gold

    Reputations:
    23,805
    Joined:
    Sep 26, 2010
    Messages:
    92,872
    Likes Received:
    21,213
    Our own mortality drives end of the world scenarios imo.
     
    Psyche likes this.
  4. Estocada

    Estocada Well-Known Member

    Reputations:
    153
    Joined:
    May 9, 2012
    Messages:
    11,768
    Likes Received:
    8,368
    Well, you are kinda fucking stupid.
     
  5. Shivvy

    Shivvy Well-Known Member

    Reputations:
    95,149
    Joined:
    May 23, 2011
    Messages:
    136,060
    Likes Received:
    62,402

    Or... You are kinda fucking boring.
     
    Estocada likes this.
  6. Psyche

    Psyche Freethinker

    Reputations:
    3
    Joined:
    Jan 9, 2014
    Messages:
    31,723
    Likes Received:
    14,178
    Yep. Fear. Ego.

    We think it started w/ Paul, but likely dates back much further.
     
  7. Mark Mayonnaise

    Mark Mayonnaise You look like a tree! VIP Gold

    Reputations:
    82,621
    Joined:
    Sep 8, 2010
    Messages:
    198,844
    Likes Received:
    84,614
    I'm gonna dance!


    [​IMG]
     
  8. Bro

    Bro Corporate Fascist Gold

    Reputations:
    23,805
    Joined:
    Sep 26, 2010
    Messages:
    92,872
    Likes Received:
    21,213
    Do you fear death?

    [​IMG]
     
  9. Estocada

    Estocada Well-Known Member

    Reputations:
    153
    Joined:
    May 9, 2012
    Messages:
    11,768
    Likes Received:
    8,368
    It's just lyrics from' Roadhouse Blues' from the Doors.

    Ms great drinking and smoking song.
     
  10. Estocada

    Estocada Well-Known Member

    Reputations:
    153
    Joined:
    May 9, 2012
    Messages:
    11,768
    Likes Received:
    8,368
    The problem is both are true.
     
  11. Psyche

    Psyche Freethinker

    Reputations:
    3
    Joined:
    Jan 9, 2014
    Messages:
    31,723
    Likes Received:
    14,178
    Yeah. However, I have no fantasies of everyone coming w/ me.
     
    Bro likes this.
  12. Bro

    Bro Corporate Fascist Gold

    Reputations:
    23,805
    Joined:
    Sep 26, 2010
    Messages:
    92,872
    Likes Received:
    21,213
    Death is something out brains can't conceptualize because we can't imagine not existing. The brain starts to twitch.
     
  13. doughhead63

    doughhead63 OD'd on life itself Staff Member

    Reputations:
    23,624
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    35,665
    Likes Received:
    14,161
    [​IMG]
     
  14. hoochieking

    hoochieking Well-Known Member

    Reputations:
    8,269
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    7,185
    Likes Received:
    4,854
    :lol:
     
  15. Mlaw

    Mlaw Quite Contrarian VIP Gold

    Reputations:
    119,518
    Joined:
    Nov 5, 2010
    Messages:
    62,976
    Likes Received:
    28,655
    :spit: