The jump suit has been under utilized lately IMO

Discussion in 'The Bar' started by jdwhatever, Sep 24, 2016.

  1. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    88,298
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    149,409
    Likes Received:
    10,947
  2. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    88,298
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    149,409
    Likes Received:
    10,947
    splashwut
     
  3. RH Goatcabin

    RH Goatcabin Notable Member VIP

    Reputations:
    163,952
    Joined:
    Oct 25, 2010
    Messages:
    80,774
    Likes Received:
    21,776
    Stop making threads. :nojj:
     
    wensday likes this.
  4. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    88,298
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    149,409
    Likes Received:
    10,947
    How fat are u. Be honest.
     
  5. RH Goatcabin

    RH Goatcabin Notable Member VIP

    Reputations:
    163,952
    Joined:
    Oct 25, 2010
    Messages:
    80,774
    Likes Received:
    21,776
    .8
     
  6. doughhead63

    doughhead63 OD'd on life itself Staff Member

    Reputations:
    143,126
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    33,214
    Likes Received:
    10,985
    This is some thread.
     
  7. banksy

    banksy You wrote "I love you" in lipstick on the mirror VIP

    Reputations:
    66,871
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    72,366
    Likes Received:
    7,933
    Ta, ta; ta toooooo, much; time on, my hands!
     
    No. 2 Pencil likes this.
  8. PLZ callmeTED

    PLZ callmeTED National Treasure Gold

    Reputations:
    115,946
    Joined:
    Dec 17, 2011
    Messages:
    17,238
    Likes Received:
    7,519
    That lead singer seems a little squirrelly and that dude on the keyboard that was pointing at his fingers looks like he may have sucked a dick or two.
     
  9. JameGumb

    JameGumb We're all out of toner!

    Reputations:
    228,429
    Joined:
    Dec 29, 2013
    Messages:
    35,649
    Likes Received:
    26,953
    Yeah
     
  10. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    88,298
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    149,409
    Likes Received:
    10,947
    That video rules
     
  11. PLZ callmeTED

    PLZ callmeTED National Treasure Gold

    Reputations:
    115,946
    Joined:
    Dec 17, 2011
    Messages:
    17,238
    Likes Received:
    7,519
    It makes me laugh.
     
  12. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    88,298
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    149,409
    Likes Received:
    10,947
    Yeah. And you know they thought it was cool back then
     
  13. gwartney

    gwartney Unafilliated Gold

    Reputations:
    103,080
    Joined:
    Sep 23, 2010
    Messages:
    42,909
    Likes Received:
    15,341
    They just stopped trying to do better after Elvis wore his jumpsuit.

    [​IMG]
    I'd love to have seen Elvis sing "A little less satisfaction," while wearing this suit.
     
  14. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    88,298
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    149,409
    Likes Received:
    10,947
    Seems kinda gay
     
  15. PLZ callmeTED

    PLZ callmeTED National Treasure Gold

    Reputations:
    115,946
    Joined:
    Dec 17, 2011
    Messages:
    17,238
    Likes Received:
    7,519
    :jj:

    Yeah, no shit.
     
  16. gwartney

    gwartney Unafilliated Gold

    Reputations:
    103,080
    Joined:
    Sep 23, 2010
    Messages:
    42,909
    Likes Received:
    15,341
    Elvis always had some guys from Memphis that he grew up with to take care of naysayers like you.
     
  17. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    88,298
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    149,409
    Likes Received:
    10,947
    He was full of poop. Literally.
     
  18. Capn Crud

    Capn Crud The Pride of Cucamonga VIP Gold

    Reputations:
    92,065
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    63,518
    Likes Received:
    8,365
    [​IMG]
    When I was in London I learned that Churchill wore jumpsuits all the time