The Lovely Beth O favorited a pic of Falco on Twitter

Discussion in 'The Bar' started by Dream Theater, Jan 23, 2013.

  1. Dream Theater

    Dream Theater DAWGS E-BULLY Squad 2010 OG Gold

    Reputations:
    208,844
    Joined:
    Sep 17, 2010
    Messages:
    34,572
    Likes Received:
    61,528
    :dance: This would have qualified for VIP status on SFN I bet. :dance:

    [​IMG]
     
  2. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    45,470
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    39,612
    Likes Received:
    23,906
    Is that a chewey corona?
     
  3. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    45,470
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    39,612
    Likes Received:
    23,906
    and a glazed donut?
     
  4. jackie the jerk

    jackie the jerk Not Mexican VIP

    Reputations:
    176
    Joined:
    Aug 20, 2010
    Messages:
    16,447
    Likes Received:
    181
    Beth you say?

    [​IMG]
     
  5. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    45,470
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    39,612
    Likes Received:
    23,906
    fuck. now I want a glazed donut :mad:
     
  6. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    45,470
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    39,612
    Likes Received:
    23,906
    whoa
     
  7. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    45,470
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    39,612
    Likes Received:
    23,906
    haha, get it? :lol:
     
  8. jackie the jerk

    jackie the jerk Not Mexican VIP

    Reputations:
    176
    Joined:
    Aug 20, 2010
    Messages:
    16,447
    Likes Received:
    181
    Alert!!!!!
     
  9. Reggae Mistress

    Reggae Mistress Old Catcher's Mitt

    Reputations:
    29,745
    Joined:
    Jun 16, 2012
    Messages:
    22,395
    Likes Received:
    7,789
    :wub: Falco not the horse pic
     
  10. Dream Theater

    Dream Theater DAWGS E-BULLY Squad 2010 OG Gold

    Reputations:
    208,844
    Joined:
    Sep 17, 2010
    Messages:
    34,572
    Likes Received:
    61,528
    :yes: and a chewy steak and a rubber squirrel , just a few of the spoiled brats toys, he has them all over the house and yard.
     
  11. nazdrowie

    nazdrowie Sultan of Sweat Gold

    Reputations:
    6,446
    Joined:
    Sep 13, 2010
    Messages:
    128,398
    Likes Received:
    27,017
    it's funny because Beth is a horse :lol:
     
  12. BaddFunn

    BaddFunn Kick ass fuck yeah VIP

    Reputations:
    45,470
    Joined:
    Feb 25, 2012
    Messages:
    39,612
    Likes Received:
    23,906
    He's looking good, man. Good lookin out. :fist:
     
  13. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter 2010 OG Gold

    Reputations:
    91,802
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    220,932
    Likes Received:
    46,407
    Falco's in black face. :kkk:
     
  14. Reggae Mistress

    Reggae Mistress Old Catcher's Mitt

    Reputations:
    29,745
    Joined:
    Jun 16, 2012
    Messages:
    22,395
    Likes Received:
    7,789
    That dog is sooooo spoiled! :snoopy:
     
  15. Dream Theater

    Dream Theater DAWGS E-BULLY Squad 2010 OG Gold

    Reputations:
    208,844
    Joined:
    Sep 17, 2010
    Messages:
    34,572
    Likes Received:
    61,528
    Thanks man, he is going to be 8 years old in April. He still plays hard like a young dog.
     
  16. Avery

    Avery Well-Known Member Banned User

    Reputations:
    -438
    Joined:
    Oct 22, 2010
    Messages:
    44,500
    Likes Received:
    24,211
    I sent her a pic too.

    [​IMG]

    It's a google pic so don't neg me for being cruel to animals. :c
     
  17. Smell Muhfinger

    Smell Muhfinger "is just really nice?"

    Reputations:
    0
    Joined:
    Aug 29, 2010
    Messages:
    4,322
    Likes Received:
    0
    :punk:

    [video=youtube;bMuDtfxAIKk]http://www.youtube.com/watch?v=bMuDtfxAIKk[/video]
     
  18. Dream Theater

    Dream Theater DAWGS E-BULLY Squad 2010 OG Gold

    Reputations:
    208,844
    Joined:
    Sep 17, 2010
    Messages:
    34,572
    Likes Received:
    61,528

    Man I hate that picture and hope it was only taken momentarily and its not as hot as it looks, but damn that must have got her riled the fuck up! :hhh:
     
  19. Avery

    Avery Well-Known Member Banned User

    Reputations:
    -438
    Joined:
    Oct 22, 2010
    Messages:
    44,500
    Likes Received:
    24,211
    She deleted my post. I was hoping she'd lecture me on how to properly leave a dog in a car.
     
  20. Dream Theater

    Dream Theater DAWGS E-BULLY Squad 2010 OG Gold

    Reputations:
    208,844
    Joined:
    Sep 17, 2010
    Messages:
    34,572
    Likes Received:
    61,528
    :rolleye: What do you think she is??? Some kind of dog expert who wrote a book about caring for dogs?