The new Beach Boys album - Best album I've heard in a long, long time

Discussion in 'The Bar' started by Vanquish, Jun 3, 2012.

  1. Vanquish

    Vanquish New Member

    Reputations:
    0
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    427
    Likes Received:
    0
    Holy shit man, I just uh... "acquired" it, its fucking amazing! :up: I mean, sure, it's no Pet Sounds but its freaking great. If you are not an atheist. But yeah, it's the best album of 2012, calling it noaow.

    This is the title track, but there are at least 3 other tracks that are even better
    [video=youtube;OGke6pnT1d0]http://www.youtube.com/watch?v=OGke6pnT1d0&ob=av3e[/video]

    Anyone else "acquired" it yet, and did you like it?
     
  2. Westerberg

    Westerberg Perfectly Lethal VIP

    Reputations:
    5,117
    Joined:
    Sep 10, 2010
    Messages:
    27,007
    Likes Received:
    9,032
    Cool.

    Good to know, I love those guys, well Brian mostly but..
     
  3. beatlejaws

    beatlejaws nowhere poster

    Reputations:
    0
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    54,251
    Likes Received:
    5,623
    i like The Monkees
     
  4. Vanquish

    Vanquish New Member

    Reputations:
    0
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    427
    Likes Received:
    0
    Well yeah, me too, but Mike Love is, you know, kinda trash
    [​IMG]
    Yeah, the monkees are cool and stuff, but their best song is a Neil Diamond song.
     
  5. jackie the jerk

    jackie the jerk Not Mexican VIP

    Reputations:
    165
    Joined:
    Aug 20, 2010
    Messages:
    16,503
    Likes Received:
    179
    Monk probably wont fuck you bro.
     
  6. gwartney

    gwartney Is there gas in the car? VIP

    Reputations:
    10,492
    Joined:
    Sep 23, 2010
    Messages:
    45,841
    Likes Received:
    18,462
    I heard them on Jimmy Fallon a couple of weeks ago. They sounded rough. I'm sure the magic of the studio has made them sound better.
     
  7. Westerberg

    Westerberg Perfectly Lethal VIP

    Reputations:
    5,117
    Joined:
    Sep 10, 2010
    Messages:
    27,007
    Likes Received:
    9,032
    Yeah he's always been a pile of shit IMHO, Dennis was a cool motherfucker.
     
  8. Benjys Beard

    Benjys Beard New Member Banned User

    Reputations:
    0
    Joined:
    Jan 31, 2012
    Messages:
    225
    Likes Received:
    0
    [video=youtube;mN7Xs9WVNBU]https://www.youtube.com/watch?v=mN7Xs9WVNBU[/video]
     
  9. Vanquish

    Vanquish New Member

    Reputations:
    0
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    427
    Likes Received:
    0
    Oh I didn't see that, ill look for it. But there is definitely some auto tuning going on indeed.
     
  10. HeinousMark

    HeinousMark Creepy-Ass Cracka VIP

    Reputations:
    0
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    19,629
    Likes Received:
    3
    He partied with the Manson Family, too.
     
  11. doughhead63

    doughhead63 OD'd on life itself Staff Member

    Reputations:
    16,328
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    34,862
    Likes Received:
    13,008
    Why didn't Dennis Wilson take showers?




















































































    He liked to wash up on the beach
     
  12. P-B

    P-B Honourary Canuck Gold

    Reputations:
    1,955
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    83,220
    Likes Received:
    29,385
    I never liked The Beach Boys.
     
  13. RenchFries

    RenchFries Official Dawgshed Dutch representative Gold

    Reputations:
    12,621
    Joined:
    Apr 9, 2012
    Messages:
    24,789
    Likes Received:
    25,626
    Cool! I didn't know they made a new one. Gonna check it out immediately!
     
  14. RenchFries

    RenchFries Official Dawgshed Dutch representative Gold

    Reputations:
    12,621
    Joined:
    Apr 9, 2012
    Messages:
    24,789
    Likes Received:
    25,626
    I always liked this fairly unknown cover from them, too.
    [video=youtube;H-ThPN8ZY4I]http://www.youtube.com/watch?v=H-ThPN8ZY4I[/video]