What does a nosey pepper do??

Discussion in 'The Bar' started by jdwhatever, Jan 23, 2014.

  1. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    52,094
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    183,776
    Likes Received:
    20,869
    Gets jalapeño business !! LOL!!
     
  2. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    52,094
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    183,776
    Likes Received:
    20,869
    splashwut
     
  3. Mr. Potato Head

    Mr. Potato Head ~POTY the bar~ 2010 OG Gold

    Reputations:
    192,289
    Joined:
    Sep 15, 2010
    Messages:
    82,303
    Likes Received:
    37,104
  4. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    52,094
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    183,776
    Likes Received:
    20,869
    :wtf::wtf:
     
  5. doughhead63

    doughhead63 OD'd on life itself Staff Member

    Reputations:
    55,541
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    39,112
    Likes Received:
    18,076
    Died on the vine...
     
  6. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    52,094
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    183,776
    Likes Received:
    20,869
    Lol!!
     
  7. Markijuano

    Markijuano Well-Known Member

    Reputations:
    0
    Joined:
    Feb 1, 2011
    Messages:
    20,312
    Likes Received:
    55
  8. Stevie

    Stevie Well-Known Member VIP

    Reputations:
    7,392
    Joined:
    Sep 3, 2010
    Messages:
    38,458
    Likes Received:
    5,908
    Faggot.
     
  9. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    52,094
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    183,776
    Likes Received:
    20,869
    ^^
     
  10. Splash

    Splash Huge Member VIP

    Reputations:
    165
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    43,417
    Likes Received:
    4,643
    Killa shit Chippa!!!
     
  11. Markijuano

    Markijuano Well-Known Member

    Reputations:
    0
    Joined:
    Feb 1, 2011
    Messages:
    20,312
    Likes Received:
    55
    Not really but fuck you anyway
     
  12. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    52,094
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    183,776
    Likes Received:
    20,869
    :cool::cool:
     
  13. Markijuano

    Markijuano Well-Known Member

    Reputations:
    0
    Joined:
    Feb 1, 2011
    Messages:
    20,312
    Likes Received:
    55
    Shenkle bout it
     
  14. Ridic Too

    Ridic Too New Member Banned User

    Reputations:
    0
    Joined:
    May 5, 2013
    Messages:
    3,787
    Likes Received:
    2
  15. Stevie

    Stevie Well-Known Member VIP

    Reputations:
    7,392
    Joined:
    Sep 3, 2010
    Messages:
    38,458
    Likes Received:
    5,908
    Bitch.




    :rofl::rofl::rofl:
     
  16. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    52,094
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    183,776
    Likes Received:
    20,869
    ^^
     
  17. Markijuano

    Markijuano Well-Known Member

    Reputations:
    0
    Joined:
    Feb 1, 2011
    Messages:
    20,312
    Likes Received:
    55
    Yeah you are
     
  18. Ridic Too

    Ridic Too New Member Banned User

    Reputations:
    0
    Joined:
    May 5, 2013
    Messages:
    3,787
    Likes Received:
    2
    I love jokes like that. They crack me up.

    Do you know what nationality Santa Claus is?
     
  19. Stevie

    Stevie Well-Known Member VIP

    Reputations:
    7,392
    Joined:
    Sep 3, 2010
    Messages:
    38,458
    Likes Received:
    5,908
  20. banksy

    banksy Bye, Felicia VIP

    Reputations:
    19,790
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    82,227
    Likes Received:
    11,935
    Lula! :jj: