who watched that last episode of real time with bill maher

Discussion in 'The Bar' started by jdwhatever, Jun 24, 2012.

  1. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    93,111
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    154,323
    Likes Received:
    12,143
    nick gillespie rules, he owned that dummy rachel maddow


    then that actor that was the hulk in the avengers came on, acted like he is a genius about fracking, and nick owned him too



    lol



    the token right winger on bills show misfired for bill, and made all the lefties look dumb
     
  2. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    93,111
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    154,323
    Likes Received:
    12,143
    bump
     
  3. PLZ callmeTED

    PLZ callmeTED National Treasure Gold

    Reputations:
    123,789
    Joined:
    Dec 17, 2011
    Messages:
    19,717
    Likes Received:
    9,059
    I didn't.
     
  4. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    93,111
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    154,323
    Likes Received:
    12,143
    nick was all, bitch shut your dumb face up

    [​IMG]
     
  5. PLZ callmeTED

    PLZ callmeTED National Treasure Gold

    Reputations:
    123,789
    Joined:
    Dec 17, 2011
    Messages:
    19,717
    Likes Received:
    9,059
    Bump.
     
  6. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    93,111
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    154,323
    Likes Received:
    12,143
    then dumb face was all, I am getting owned by this dude, but Ima not admit it, so instead ima throw a fit

    [​IMG]
     
  7. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    93,111
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    154,323
    Likes Received:
    12,143
    hi TED!!!!
     
  8. ChuckZ

    ChuckZ Stay in bed, float up stream VIP

    Reputations:
    208,509
    Joined:
    Sep 18, 2010
    Messages:
    209,464
    Likes Received:
    41,971
    you sound gay for Nick bro
     
  9. Harry Gibbs

    Harry Gibbs the boss of all men

    Reputations:
    88,512
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    31,755
    Likes Received:
    5,861
    bump.

    nick didn't own shit. he attacked maddow instead of addressing the issue. he lost. an he was just wrong aboot fracking. libertarians is the dumbest, but they think they're the smartest.
     
  10. HAL

    HAL HAM

    Reputations:
    317,686
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    111,689
    Likes Received:
    26,950
    liberals are so douchy, so good
     
  11. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    93,111
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    154,323
    Likes Received:
    12,143
    the guy in the middle seemed kinda smart, and knew to keep his mouth shut for the most part

    [​IMG]
     
  12. PLZ callmeTED

    PLZ callmeTED National Treasure Gold

    Reputations:
    123,789
    Joined:
    Dec 17, 2011
    Messages:
    19,717
    Likes Received:
    9,059
    Omg, hai!!!
     
  13. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    93,111
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    154,323
    Likes Received:
    12,143
    :facepalm::facepalm:


    he was so right about fracking, and hollywood actor boy sounded like he was bout of ten year old intelligence
     
  14. Harry Gibbs

    Harry Gibbs the boss of all men

    Reputations:
    88,512
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    31,755
    Likes Received:
    5,861
    gillespie looks like the fonz.
     
  15. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    93,111
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    154,323
    Likes Received:
    12,143
    K douglas came on as a special guest:facepalm::facepalm:




    what did you say

    [​IMG]
     
  16. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    93,111
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    154,323
    Likes Received:
    12,143
    he does have a bizarre look


    the dudes gotta be jet dying that hair of his
     
  17. Splash

    Splash Huge Member VIP

    Reputations:
    61,914
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    43,397
    Likes Received:
    4,636
    Lol. Bill Maher got pwned and so did Madow.
     
  18. Harry Gibbs

    Harry Gibbs the boss of all men

    Reputations:
    88,512
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    31,755
    Likes Received:
    5,861
    libertarianism is easy. whatever either party says, say they're wrong and act smug, quote something from ayn rand, and support corporate america.
     
  19. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    93,111
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    154,323
    Likes Received:
    12,143
    I liked when Maddow the dumb face didn't know how to respond to Nick, because she only came in with her leftist bullet points as usual, and didn't know how to go off page.


    Nicks like, bitch do you think everything the right does is wrong, and then mentioned the disaster Obamacare is, and she about threw a temper tantrum and walked out.


    lol
     
  20. jdwhatever

    jdwhatever Fesh Gold

    Reputations:
    93,111
    Joined:
    Jan 8, 2012
    Messages:
    154,323
    Likes Received:
    12,143
    cool story bro