You goin' to jail now!!!!!

Discussion in 'The Bar' started by Root, Oct 11, 2012.

  1. Root

    Root New Member

    Reputations:
    6
    Joined:
    May 3, 2012
    Messages:
    8,198
    Likes Received:
    3
  2. DarkFriday

    DarkFriday Fired as a MOD...Twice. Gold

    Reputations:
    789,977
    Joined:
    Jul 6, 2011
    Messages:
    180,538
    Likes Received:
    100,626
    Not gonna click :coffee:
     
  3. Westerberg

    Westerberg Perfectly Lethal VIP

    Reputations:
    49,444
    Joined:
    Sep 10, 2010
    Messages:
    26,254
    Likes Received:
    8,164
    Ain't clicking.
     
  4. Westerberg

    Westerberg Perfectly Lethal VIP

    Reputations:
    49,444
    Joined:
    Sep 10, 2010
    Messages:
    26,254
    Likes Received:
    8,164
    God dammnit.
     
  5. DarkFriday

    DarkFriday Fired as a MOD...Twice. Gold

    Reputations:
    789,977
    Joined:
    Jul 6, 2011
    Messages:
    180,538
    Likes Received:
    100,626
    :giggle:
     
  6. JWC

    JWC Well-Known Member

    Reputations:
    1,339
    Joined:
    Nov 2, 2010
    Messages:
    7,826
    Likes Received:
    68
    Thought about clicking
     
  7. Root

    Root New Member

    Reputations:
    6
    Joined:
    May 3, 2012
    Messages:
    8,198
    Likes Received:
    3
    [video=youtube;wqueLU141Yw]http://www.youtube.com/watch?v=wqueLU141Yw&feature=player_embedded[/video]
     
  8. BearShit

    BearShit BearShit + Tom Hardy = BFF

    Reputations:
    110,601
    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    41,330
    Likes Received:
    5,240
    fucking great find :cwl::hilarious::lol:

    he gave that bitch a mean one then threw her right the fuck off LMAO
     
  9. MasterBlaster

    MasterBlaster Member

    Reputations:
    -3
    Joined:
    Jun 11, 2012
    Messages:
    881
    Likes Received:
    0
    A group of lovely people gonna nig. At least there weren't any Good White Folks around.
     
  10. BearShit

    BearShit BearShit + Tom Hardy = BFF

    Reputations:
    110,601
    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    41,330
    Likes Received:
    5,240
    reps
     
  11. DarkFriday

    DarkFriday Fired as a MOD...Twice. Gold

    Reputations:
    789,977
    Joined:
    Jul 6, 2011
    Messages:
    180,538
    Likes Received:
    100,626
    You wanna be a man? I'm gonna treat you like a man! :chimp:


    Bleaks sure do use the word "Reggie" a lot.

    What's up with dat shit? :coffee:
     
  12. DarkFriday

    DarkFriday Fired as a MOD...Twice. Gold

    Reputations:
    789,977
    Joined:
    Jul 6, 2011
    Messages:
    180,538
    Likes Received:
    100,626
    Ditto :rah:
     
  13. MasterBlaster

    MasterBlaster Member

    Reputations:
    -3
    Joined:
    Jun 11, 2012
    Messages:
    881
    Likes Received:
    0
    What else do you call them? A group of lovely people are A group of lovely people.
     
  14. Root

    Root New Member

    Reputations:
    6
    Joined:
    May 3, 2012
    Messages:
    8,198
    Likes Received:
    3
    'twas a fucking good punch, that's all I'm gonna say
     
  15. deidler

    deidler New Member

    Reputations:
    -3
    Joined:
    Jan 17, 2012
    Messages:
    2,630
    Likes Received:
    0
    Looked great but one would expect a better result.
     
  16. FunnyFarm2

    FunnyFarm2 Big Southern Dummy VIP Gold

    Reputations:
    190,613
    Joined:
    Jun 23, 2011
    Messages:
    48,421
    Likes Received:
    11,424
    He should be ashamed of himself


    That punch didn't knock her out
     
  17. Mlaw

    Mlaw Quite Contrarian Gold

    Reputations:
    384,205
    Joined:
    Nov 5, 2010
    Messages:
    61,064
    Likes Received:
    26,170
    bus drivers deserve combat pay
     
  18. Super Mario

    Super Mario Well-Known Member

    Reputations:
    27,214
    Joined:
    Sep 7, 2010
    Messages:
    30,405
    Likes Received:
    771
    Makes me look foward to taking the bus for a job :facepalm:
     
  19. Phil McKrakin

    Phil McKrakin AKA Howie POTY The Bar VIP

    Reputations:
    324,070
    Joined:
    Jan 15, 2012
    Messages:
    85,315
    Likes Received:
    31,415
    :lol:
     
  20. Root

    Root New Member

    Reputations:
    6
    Joined:
    May 3, 2012
    Messages:
    8,198
    Likes Received:
    3
    Just don't talk to the driver :grad: