1. This site uses cookies to help personalize content, tailor your experience and to keep you logged in if you register. By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies. Learn More.

Alpha grandpa KOs manlet reporter (lol) (srs) *SATORI VID*

Discussion in 'The Bar' started by Satori Brah, Feb 1, 2013.

  1. Satori Brah

    Satori Brah Well-Known Member

    Reputations:
    69
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    51,634
    Likes Received:
    7,453
    [video=youtube;uUjpf2cOhyo]http://www.youtube.com/watch?v=uUjpf2cOhyo[/video]

    @ 26 sec in :jj:
     
  2. Napoleon V2

    Napoleon V2 New Member Banned User

    Reputations:
    6
    Joined:
    Oct 4, 2010
    Messages:
    15,498
    Likes Received:
    11
    pwned
    but that wasnt a KO
     
  3. GHP

    GHP New Member Banned User

    Reputations:
    6
    Joined:
    Sep 2, 2010
    Messages:
    39,493
    Likes Received:
    8
  4. Satori Brah

    Satori Brah Well-Known Member

    Reputations:
    69
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    51,634
    Likes Received:
    7,453
    I think I like posting videos :shucks:
     
  5. GHP

    GHP New Member Banned User

    Reputations:
    6
    Joined:
    Sep 2, 2010
    Messages:
    39,493
    Likes Received:
    8
    He never saw it coming :jj:
     
  6. Harry Gibbs

    Harry Gibbs the boss of all men

    Reputations:
    -39
    Joined:
    Dec 13, 2011
    Messages:
    31,017
    Likes Received:
    5,817
    that reporter was trying to talk all adult. :jj:
     
  7. Satori Brah

    Satori Brah Well-Known Member

    Reputations:
    69
    Joined:
    Dec 14, 2011
    Messages:
    51,634
    Likes Received:
    7,453
    I think the old man says "stop your crying and fist yourself"
     
  8. Gunslinger

    Gunslinger Well-Known Member

    Reputations:
    -6
    Joined:
    Aug 24, 2010
    Messages:
    6,590
    Likes Received:
    974
    anyone know the story?
     
  9. DrivenByDemons

    DrivenByDemons Well-Known Member

    Reputations:
    79,162
    Joined:
    Sep 16, 2010
    Messages:
    79,684
    Likes Received:
    55,912
    He totally set that dude up :jj:

    Get off my property!!! :rofl:
     
  10. deidler

    deidler New Member

    Reputations:
    0
    Joined:
    Jan 17, 2012
    Messages:
    2,574
    Likes Received:
    0
    :whistle: This thread will be void of the usual, just blacks acting like blacks, stuff.
     
  11. ice cream

    ice cream Well-Known Member Banned User

    Reputations:
    6,436
    Joined:
    Dec 22, 2011
    Messages:
    25,281
    Likes Received:
    6,688
    the people that made this country great vs the people who has ruined it
     
  12. Markijuano

    Markijuano Well-Known Member

    Reputations:
    0
    Joined:
    Feb 1, 2011
    Messages:
    20,215
    Likes Received:
    52
    Hell yeah. Respect the shop nigga
     
  13. Shine

    Shine 2012 rookie of the year VIP

    Reputations:
    546,293
    Joined:
    Jan 16, 2012
    Messages:
    36,290
    Likes Received:
    10,713
    I would have punched that old man back
     
  14. Gunslinger

    Gunslinger Well-Known Member

    Reputations:
    -6
    Joined:
    Aug 24, 2010
    Messages:
    6,590
    Likes Received:
    974
    Absolutely lol. Won't keep him from assault charges though. The beginning is hillarious where he's got the kid by his collar.
     
  15. Gunslinger

    Gunslinger Well-Known Member

    Reputations:
    -6
    Joined:
    Aug 24, 2010
    Messages:
    6,590
    Likes Received:
    974
    Back story:

    Old man is a pos but still that little twerp reporter was an annoying douche.
     
  16. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter 2010 OG Gold

    Reputations:
    525,084
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    233,411
    Likes Received:
    58,181
    When did Patton Oswalt become a reporter? :wtf:
     
  17. FlaFlaFlunkie

    FlaFlaFlunkie Fabulous!

    Reputations:
    0
    Joined:
    Dec 19, 2011
    Messages:
    41,903
    Likes Received:
    13
    [video=youtube;azxFvvUtu40]http://www.youtube.com/watch?v=azxFvvUtu40[/video]
    I don't know about that. I think it could reasonably be argued by a defense attorney that the reporter was trespassing. He wasn't invited in, and certainly would not be by the older gentleman. but, meh, yeah. simple assault.
     
  18. zhukov

    zhukov Time Traveler

    Reputations:
    49,434
    Joined:
    Feb 6, 2011
    Messages:
    35,719
    Likes Received:
    20,384
    :wtf:
     
  19. Schmoopy

    Schmoopy Shit Mult Hunter 2010 OG Gold

    Reputations:
    525,084
    Joined:
    Aug 25, 2010
    Messages:
    233,411
    Likes Received:
    58,181
    He's a very underrated comedian and reporter IMO. :ucoffee:
     
  20. Gas Face

    Gas Face Well-Known Member

    Reputations:
    1,982
    Joined:
    Jan 30, 2011
    Messages:
    33,595
    Likes Received:
    4,152
    Did you see the video that Shiv posted last night? The one with the kids fighting a fair one in the locker room?